Zobrazit minimální záznam

Use of e-learning materials for the theme Functions for the 9th grade
dc.contributor.advisorNovotná, Jarmila
dc.creatorKamená, Martina
dc.date.accessioned2018-11-30T16:51:12Z
dc.date.available2018-11-30T16:51:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/104152
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zjistit, zda je pro žáky základní školy přínosem studium formou e-learningového kurzu oproti samostatnému studijnímu textu. Zda došlo k přínosu, bylo zjišťováno výzkumem mezi žáky devátých ročníků dvou různých základních škol. Byl připraven samostatný studijní text Funkce pro 9. ročník, jehož součástí je i sbírka řešených a neřešených úloh. Na základě studijního textu byl vytvořen e-learningový kurz Funkce pro 9. ročník. E-learningový kurz je umístěn na webových stránkách http://funkcepro9r.maweb.eu/. Pro komunikaci žáků s tutorem kurzu, plnění povinných úkolů a vedení studijní agendy byl zvolen modul iTřída na webu itrida.dumy.cz. Obě formy studijních materiálů byly otestovány u žáků devátých ročníků ve dvou různých základních školách. Efektivnost obou forem studia byla zjišťována pomocí písemného testu. Hodnocení obou forem studia se zjišťovalo dotazníkovým šetřením mezi žáky. Dotazníkové šetření bylo provedeno pomocí elektronických dotazníků. Podle výsledků písemného testu byli úspěšnější žáci studující samotný studijní text. Vyhodnocení dotazníkového šetření potvrdilo, že pro žáky byl samostatný studijní text přijatelnější. Žákům studujícím ve formě e-learningového kurzu tato forma studia nevyhovovala. Žákům studujícím ve formě samostatného studijního textu tato...cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the diploma theses is to find out if the study in a form of an e-learning course is more beneficial to the student than the isolated study text. To find the benefits, the research among nineth grade students from two different schools was done. A study text called Functions for the nineth grade was prepared together with a collection of solved and unsolved problems. Based on this text an e-learning course called Functions for the nineth grade was prepared. The e-learning course was placed on the website linked http://funkcepro9r.maweb.eu/. For the communication of the students and the tutor of the course, for the completion of the compulsory tasks and for the carrying out the study agenda, the modul iTřída on the web link itrida.dumy.cz was selected. Both forms of the study materials were tested by the nineth grade students on two selected schools. The efectivity of both of the forms was tested by the written test. The evaluation of the both forms was done by the electronic questionnaire. According to the results of the written test, the students which used the isolated study text were more succesful than the students studying the e-learning course. The results of the questionnaire verified that the study text was more acceptable for the students. The e-learning course did not suit the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjectindependent studiesen_US
dc.subjectlinear functionsen_US
dc.subjectquadratic functionsen_US
dc.subjectproportionsen_US
dc.subjectbasic schoolen_US
dc.subjecte-learningcs_CZ
dc.subjectsamostatné studiumcs_CZ
dc.subjectlineární funkcecs_CZ
dc.subjectkvadratická funkcecs_CZ
dc.subjectnepřímá úměrnostcs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.titleVyužití e-learningových materiálů pro téma funkce pro 9. ročníkcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-12
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId164829
dc.title.translatedUse of e-learning materials for the theme Functions for the 9th gradeen_US
dc.contributor.refereeJančařík, Antonín
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematicsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematicsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem této diplomové práce je zjistit, zda je pro žáky základní školy přínosem studium formou e-learningového kurzu oproti samostatnému studijnímu textu. Zda došlo k přínosu, bylo zjišťováno výzkumem mezi žáky devátých ročníků dvou různých základních škol. Byl připraven samostatný studijní text Funkce pro 9. ročník, jehož součástí je i sbírka řešených a neřešených úloh. Na základě studijního textu byl vytvořen e-learningový kurz Funkce pro 9. ročník. E-learningový kurz je umístěn na webových stránkách http://funkcepro9r.maweb.eu/. Pro komunikaci žáků s tutorem kurzu, plnění povinných úkolů a vedení studijní agendy byl zvolen modul iTřída na webu itrida.dumy.cz. Obě formy studijních materiálů byly otestovány u žáků devátých ročníků ve dvou různých základních školách. Efektivnost obou forem studia byla zjišťována pomocí písemného testu. Hodnocení obou forem studia se zjišťovalo dotazníkovým šetřením mezi žáky. Dotazníkové šetření bylo provedeno pomocí elektronických dotazníků. Podle výsledků písemného testu byli úspěšnější žáci studující samotný studijní text. Vyhodnocení dotazníkového šetření potvrdilo, že pro žáky byl samostatný studijní text přijatelnější. Žákům studujícím ve formě e-learningového kurzu tato forma studia nevyhovovala. Žákům studujícím ve formě samostatného studijního textu tato...cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the diploma theses is to find out if the study in a form of an e-learning course is more beneficial to the student than the isolated study text. To find the benefits, the research among nineth grade students from two different schools was done. A study text called Functions for the nineth grade was prepared together with a collection of solved and unsolved problems. Based on this text an e-learning course called Functions for the nineth grade was prepared. The e-learning course was placed on the website linked http://funkcepro9r.maweb.eu/. For the communication of the students and the tutor of the course, for the completion of the compulsory tasks and for the carrying out the study agenda, the modul iTřída on the web link itrida.dumy.cz was selected. Both forms of the study materials were tested by the nineth grade students on two selected schools. The efectivity of both of the forms was tested by the written test. The evaluation of the both forms was done by the electronic questionnaire. According to the results of the written test, the students which used the isolated study text were more succesful than the students studying the e-learning course. The results of the questionnaire verified that the study text was more acceptable for the students. The e-learning course did not suit the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
thesis.grade.code3


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV