Zobrazit minimální záznam

Digital tools for pupils' home preparation for CLIL classes in maths
dc.contributor.advisorNovotná, Jarmila
dc.creatorŠteidl, Martin
dc.date.accessioned2018-11-30T16:49:17Z
dc.date.available2018-11-30T16:49:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/104142
dc.description.abstractTato diplomová práce je věnována výuce CLIL, konkrétně v kombinaci s blended learning na druhém stupni základní školy. Východiskem byla úvaha, jak ulehčit přetíženému rozvrhu hodin věnovaných nejazykovým předmětům, ve kterém už nyní mnoho učitelů zápolí o čas s množstvím učiva, které je nutné naučit. Odpovědět na otázku, jak budou reagovat žáci jednoho ročníku tercie, tedy ročníku nižšího osmiletého gymnázia, který odpovídá osmé třídě ZŠ, na maloměstském gymnáziu na nový typ výuky vedené nezvyklou formou, jsem se snažil po provedení výukového experimentu, ve kterém žáci absolvovali hard CLIL výuku vedenou právě formou blended learning. Dostupné zdroje o této problematice jsem zpracoval do podoby teoretické části, která tvoří první část této práce. Věnuje se problematice CLIL, e-lerarningu i vyučování blended learning. Druhou část tvoří příprava výzkumu a třetí jeho realizace. Provedený výzkum sestával z tří hodin prezenční výuky obestavěné bloky e- learningové podpory. Během přípravy a realizace projektu jsem se snažil nacházet zdroje motivace, které by přiměly žáky věnovat svůj mimmoškolní čas učení se. Data pro následnou analýzu jsem sbíral zúčastněným a zprostředkovaným pozorováním, pomocí dotazníků a rozhovory. Interpretace dat byla poměrně složitým úkonem, zejména kvůli nedokonalé zpětné vazbě...cs_CZ
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to give account of experimental teaching of a CLIL, namely in combination with blended learning at the second level of elementary school. The starting point was a reflection on how to relieve the overloaded of schedule of lessons devoted to non-linguistic subjects, in which many teachers now struggle with time to manage to teach all that is needed. To answer the question as to how pupils of an eighth grade of primary school, would respond to a new type of lessons in an unusual form, I tried to perform a teaching experiment in which the pupils went through a hard CLIL programme driven by blended learning. The available resources on this issue have been elaborated in the form of the theoretical part, which forms the first part of this work. It deals with CLIL, e- lerarning and blended learning. The second part consists of the preparation of the research and the third part is devoted to its implementation. The research consisted of three hours of full-time teaching enriched by blocks of e-learning support. During the preparation and implementation of the project, I tried to find sources of motivation that would encourage pupils to spend their extra-maths learning time. I collected the data for the subsequent analysis by participating and mediated observation, using...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectCLILen_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjectblended learningen_US
dc.subjecthomeworken_US
dc.subjectCLILcs_CZ
dc.subjecte-learningcs_CZ
dc.subjectblended learningcs_CZ
dc.subjectdomácí přípravacs_CZ
dc.titleDigitální prostředky domácí přípravy na výuku matematiky metodou CLILcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-12
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId148416
dc.title.translatedDigital tools for pupils' home preparation for CLIL classes in mathsen_US
dc.contributor.refereeMoraová, Hana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematicsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematicsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce je věnována výuce CLIL, konkrétně v kombinaci s blended learning na druhém stupni základní školy. Východiskem byla úvaha, jak ulehčit přetíženému rozvrhu hodin věnovaných nejazykovým předmětům, ve kterém už nyní mnoho učitelů zápolí o čas s množstvím učiva, které je nutné naučit. Odpovědět na otázku, jak budou reagovat žáci jednoho ročníku tercie, tedy ročníku nižšího osmiletého gymnázia, který odpovídá osmé třídě ZŠ, na maloměstském gymnáziu na nový typ výuky vedené nezvyklou formou, jsem se snažil po provedení výukového experimentu, ve kterém žáci absolvovali hard CLIL výuku vedenou právě formou blended learning. Dostupné zdroje o této problematice jsem zpracoval do podoby teoretické části, která tvoří první část této práce. Věnuje se problematice CLIL, e-lerarningu i vyučování blended learning. Druhou část tvoří příprava výzkumu a třetí jeho realizace. Provedený výzkum sestával z tří hodin prezenční výuky obestavěné bloky e- learningové podpory. Během přípravy a realizace projektu jsem se snažil nacházet zdroje motivace, které by přiměly žáky věnovat svůj mimmoškolní čas učení se. Data pro následnou analýzu jsem sbíral zúčastněným a zprostředkovaným pozorováním, pomocí dotazníků a rozhovory. Interpretace dat byla poměrně složitým úkonem, zejména kvůli nedokonalé zpětné vazbě...cs_CZ
uk.abstract.enThe purpose of this thesis is to give account of experimental teaching of a CLIL, namely in combination with blended learning at the second level of elementary school. The starting point was a reflection on how to relieve the overloaded of schedule of lessons devoted to non-linguistic subjects, in which many teachers now struggle with time to manage to teach all that is needed. To answer the question as to how pupils of an eighth grade of primary school, would respond to a new type of lessons in an unusual form, I tried to perform a teaching experiment in which the pupils went through a hard CLIL programme driven by blended learning. The available resources on this issue have been elaborated in the form of the theoretical part, which forms the first part of this work. It deals with CLIL, e- lerarning and blended learning. The second part consists of the preparation of the research and the third part is devoted to its implementation. The research consisted of three hours of full-time teaching enriched by blocks of e-learning support. During the preparation and implementation of the project, I tried to find sources of motivation that would encourage pupils to spend their extra-maths learning time. I collected the data for the subsequent analysis by participating and mediated observation, using...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV