dc.contributor.advisor | Trunda, Jiří | |
dc.creator | Šagátová, Iva | |
dc.date.accessioned | 2018-11-30T16:47:13Z | |
dc.date.available | 2018-11-30T16:47:13Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/104131 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá determinací vztahů mezi vzděláváním a kulturou školy. V teoretické části jsou definovány pojmy kultura, vzdělávání a hlavní determinanty jejich vztahů z hlediska národní kultury, globalizace, socioekonomických vlivů, politického prostředí a společenské poptávky. V praktické části je na příkladu pražských základních škol zjišťována míra vlivu zřizovatele, coby klíčového představitele managementu vzdělávání, na tvorbu kultury školy ve vztahu k procesu vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA Vzdělávání, kultura školy, organizační kultura, zřizovatel, základní škola | cs_CZ |
dc.description.abstract | This master thesis explores relationships between education and school culture. The theoretical part defines terms culture, education and main determinants of their relationships in terms of natural culture, globalisation, socioeconomic influence, political settings and public demand. In the empirical part, the level of influence of the founder of the school on its culture in the educational process is explored. The founder of the school is a key representative of management of education. KEYWORDS Education, school culture, rganizational culture, school founder, elementary school | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Education | en_US |
dc.subject | culture | en_US |
dc.subject | school culture | en_US |
dc.subject | school founder | en_US |
dc.subject | elemetary school | en_US |
dc.subject | Vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | kultura | cs_CZ |
dc.subject | kultura školy | cs_CZ |
dc.subject | zřizovatel | cs_CZ |
dc.subject | základní škola | cs_CZ |
dc.title | Působení zřizovatelů na determinaci vztahů vzdělávání a kultury školy na základních školách | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2018 | |
dcterms.dateAccepted | 2018-09-10 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 197419 | |
dc.title.translated | The School Founders Influence on the Education - School Culture Determination at Elementary Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Šafránková, Jana Marie | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management of Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializations in Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Management of Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specializations in Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato diplomová práce se zabývá determinací vztahů mezi vzděláváním a kulturou školy. V teoretické části jsou definovány pojmy kultura, vzdělávání a hlavní determinanty jejich vztahů z hlediska národní kultury, globalizace, socioekonomických vlivů, politického prostředí a společenské poptávky. V praktické části je na příkladu pražských základních škol zjišťována míra vlivu zřizovatele, coby klíčového představitele managementu vzdělávání, na tvorbu kultury školy ve vztahu k procesu vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA Vzdělávání, kultura školy, organizační kultura, zřizovatel, základní škola | cs_CZ |
uk.abstract.en | This master thesis explores relationships between education and school culture. The theoretical part defines terms culture, education and main determinants of their relationships in terms of natural culture, globalisation, socioeconomic influence, political settings and public demand. In the empirical part, the level of influence of the founder of the school on its culture in the educational process is explored. The founder of the school is a key representative of management of education. KEYWORDS Education, school culture, rganizational culture, school founder, elementary school | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |