Show simple item record

Pupils' constructions of functions using absolute value
dc.contributor.advisorPilous, Derek
dc.creatorMiháliková, Lucia
dc.date.accessioned2018-11-30T10:56:18Z
dc.date.available2018-11-30T10:56:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/103979
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na práci studentů s absolutní hodnotou a strategie studentských řešení při hledání předpisu funkce z grafu. Cílem práce je popsat postupy a nejčastější chyby studentů při hledání předpisu funkce a zároveň zjistit, jak studenti chápou absolutní hodnotu a dovedou své znalosti o absolutní hodnotě využívat při řešení úloh. V první, teoretické části, je analýza učebnic, RVP a maturitních testů na dané témata a souhrn vybraných výzkumů k této problematice. Druhá, výzkumná část, je věnována popisu a analýze vlastního výzkumu, který byl uskutečněn na studentech střední školy. V závěrečné kapitole je shrnutí výsledků výzkumu a porovnání těchto výsledků s teoretickou částí této práce.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis focuses on how students work with the absolute value and on the strategies of students' search for equations from graphs of functions. The aim of the thesis is to describe solution processes and the most common mistakes of students in searching for the equations as well as finding out how students understand the absolute value and how they work with the absolute value in solving the problems. The first, theoretical part, is the analysis of textbooks, RVP and graduations tests on given topics and a summary of selected researches on this topic. The second, research part, is devoted to the description and analysis of own research that was carried out on high school students. The final chapter summarizes the results of the research and compares these results with the theoretical part of this work.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectfunkcecs_CZ
dc.subjectkonstrukcecs_CZ
dc.subjectabsolutní hodnotacs_CZ
dc.subjectfunctionen_US
dc.subjectconstructionen_US
dc.subjectabsolute valueen_US
dc.titleŽákovské konstrukce funkcí pomocí absolutní hodnotycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-12
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId177129
dc.title.translatedPupils' constructions of functions using absolute valueen_US
dc.contributor.refereeKvasz, Ladislav
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematicsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematicsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zaměřuje na práci studentů s absolutní hodnotou a strategie studentských řešení při hledání předpisu funkce z grafu. Cílem práce je popsat postupy a nejčastější chyby studentů při hledání předpisu funkce a zároveň zjistit, jak studenti chápou absolutní hodnotu a dovedou své znalosti o absolutní hodnotě využívat při řešení úloh. V první, teoretické části, je analýza učebnic, RVP a maturitních testů na dané témata a souhrn vybraných výzkumů k této problematice. Druhá, výzkumná část, je věnována popisu a analýze vlastního výzkumu, který byl uskutečněn na studentech střední školy. V závěrečné kapitole je shrnutí výsledků výzkumu a porovnání těchto výsledků s teoretickou částí této práce.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis focuses on how students work with the absolute value and on the strategies of students' search for equations from graphs of functions. The aim of the thesis is to describe solution processes and the most common mistakes of students in searching for the equations as well as finding out how students understand the absolute value and how they work with the absolute value in solving the problems. The first, theoretical part, is the analysis of textbooks, RVP and graduations tests on given topics and a summary of selected researches on this topic. The second, research part, is devoted to the description and analysis of own research that was carried out on high school students. The final chapter summarizes the results of the research and compares these results with the theoretical part of this work.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
thesis.grade.code1


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV