Zobrazit minimální záznam

Lifelong learning for teachers
dc.contributor.advisorVincejová, Eva
dc.creatorŠimonová, Lucie
dc.date.accessioned2018-11-26T09:57:52Z
dc.date.available2018-11-26T09:57:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/103674
dc.description.abstract(česky): Cílem této práce je získat poznatky ohledně dalšího vzdělávání učitelů. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů k tématu, legislativní vymezení, cíle, formy dalšího vzdělávání učitelů a jeho efektivitu. Dále způsoby, jak si učitelé další vzdělávání vybírají, a co je k němu motivuje. Také instituce, které další vzdělávání pedagogických pracovníků zajišťují. Cíle práce v této části byly naplněny. Druhá část se zaměřuje na výzkumné otázky ohledně chápání pojmu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, jeho forem, preferencí při výběru a podpory vedením školy. Pro sběr dat ve výzkumné části byla využita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Cíle práce v této části byly částečně naplněny.cs_CZ
dc.description.abstract(in English): The purpose of this paper is to gain knowledge about further teacher education. The paper is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part contains definitions connected with the topic, legislative definition, goals and forms of further education of teachers and effectiveness. Further it deals with the ways how teachers choose their further education and what motivates them. It also presents the institutions that provide further education of pedagogical staff. The purposes of this part have been fulfilled. The second part focuses on research questions understanding the term of further education of pedagogical workers, its forms, the selection preferences and support from school management. The semi-structured interview method was used to get answers in the research part. The purposes of this part have been partially fulfilled.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectLifelong learning|teacher|forms|goals|competencies|motivationen_US
dc.subjectCeloživotní vzdělávání|učitel|formy|cíle|kompetence|motivacecs_CZ
dc.titleCeloživotní vzdělávání pro učitelecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-05
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId191464
dc.title.translatedLifelong learning for teachersen_US
dc.contributor.refereeKasíková, Hana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(česky): Cílem této práce je získat poznatky ohledně dalšího vzdělávání učitelů. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů k tématu, legislativní vymezení, cíle, formy dalšího vzdělávání učitelů a jeho efektivitu. Dále způsoby, jak si učitelé další vzdělávání vybírají, a co je k němu motivuje. Také instituce, které další vzdělávání pedagogických pracovníků zajišťují. Cíle práce v této části byly naplněny. Druhá část se zaměřuje na výzkumné otázky ohledně chápání pojmu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, jeho forem, preferencí při výběru a podpory vedením školy. Pro sběr dat ve výzkumné části byla využita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Cíle práce v této části byly částečně naplněny.cs_CZ
uk.abstract.en(in English): The purpose of this paper is to gain knowledge about further teacher education. The paper is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part contains definitions connected with the topic, legislative definition, goals and forms of further education of teachers and effectiveness. Further it deals with the ways how teachers choose their further education and what motivates them. It also presents the institutions that provide further education of pedagogical staff. The purposes of this part have been fulfilled. The second part focuses on research questions understanding the term of further education of pedagogical workers, its forms, the selection preferences and support from school management. The semi-structured interview method was used to get answers in the research part. The purposes of this part have been partially fulfilled.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV