Zobrazit minimální záznam

Probability on high school
dc.contributor.advisorStaněk, Jakub
dc.creatorKremlová, Štěpánka
dc.date.accessioned2018-11-02T09:05:36Z
dc.date.available2018-11-02T09:05:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/103450
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje pravděpodobnosti na středních školách. V první kapi- tole práce nalezneme souhrn teorie pravděpodobnosti v rozsahu českých středo- školských učebnic. Druhá kapitola se zabývá tematickým celkem pravděpodob- nost v kurikulárních dokumentech. V následujících kapitolách jsou nejprve porov- nány dvě české středoškolské učebnice, poté se zaměříme na zahraniční učebnice. Posléze je předvedeno několik podrobně řešených příkladů. Práce poskytuje čte- náři nabídku možných strategií při řešení úloh, včetně metod grafických. 1cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with probability at secondary schools. In the first chapter of the thesis we find a summary of the theory of probability in the range of Czech secondary school textbooks. The second chapter deals with the probability in curriculum documents. In the following chapters, two Czech secondary school textbooks are first compared, then we will focus on foreign textbooks. Finally, some examples are presented in detail. The work provides readers with a range of possible strategies for solving tasks, including graphical methods. 1en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectpravděpodobnostcs_CZ
dc.subjectmřížkový diagramcs_CZ
dc.subjectstromový diagramcs_CZ
dc.subjectpodmíněná pravděpodobnostcs_CZ
dc.subjectprobabilityen_US
dc.subjectlattice diagramen_US
dc.subjecttree diagramen_US
dc.subjectcondition probabilityen_US
dc.titlePravděpodobnost na střední školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-05
dc.description.departmentDepartment of Mathematics Educationen_US
dc.description.departmentKatedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId192443
dc.title.translatedProbability on high schoolen_US
dc.contributor.refereeRmoutil, Martin
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství geografie pro střední školy - Učitelství matematikycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Geography for Secondary Schools - Training Teachers of Mathematicsen_US
thesis.degree.programGeographyen_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Mathematics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství geografie pro střední školy - Učitelství matematikycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Geography for Secondary Schools - Training Teachers of Mathematicsen_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se věnuje pravděpodobnosti na středních školách. V první kapi- tole práce nalezneme souhrn teorie pravděpodobnosti v rozsahu českých středo- školských učebnic. Druhá kapitola se zabývá tematickým celkem pravděpodob- nost v kurikulárních dokumentech. V následujících kapitolách jsou nejprve porov- nány dvě české středoškolské učebnice, poté se zaměříme na zahraniční učebnice. Posléze je předvedeno několik podrobně řešených příkladů. Práce poskytuje čte- náři nabídku možných strategií při řešení úloh, včetně metod grafických. 1cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with probability at secondary schools. In the first chapter of the thesis we find a summary of the theory of probability in the range of Czech secondary school textbooks. The second chapter deals with the probability in curriculum documents. In the following chapters, two Czech secondary school textbooks are first compared, then we will focus on foreign textbooks. Finally, some examples are presented in detail. The work provides readers with a range of possible strategies for solving tasks, including graphical methods. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematikycs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV