Show simple item record

Using of coaching in social work.
dc.contributor.advisorVojtíšek, Petr
dc.creatorNovotná, Lucie
dc.date.accessioned2020-08-25T09:01:29Z
dc.date.available2020-08-25T09:01:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/103416
dc.description.abstract(česky) Bakalářská práce se zabývá fenoménem koučování a jeho možnostmi využití v sociální práci. Celá práce je zaměřena pouze na mikroúroveň sociální práce, proto je pracováno pouze s metodami práce s jednotlivcem. Práce se skládá z teoretické části, která především definuje pojmy přímo související s tématem. Na základě takto zpracovaného je porovnána jejich podobnost. Druhá část - praktická část - práce byla realizována prostřednictvím rozhovorů pomocí návodu s respondenty z oblasti koučování, s respondenty z oblasti sociální práce i s respondenty, u kterých se tato témata potkávají obě. Respondentům byly pokládány otázky ve znění, které koresponduje s jejich prací, tzn. že otázky pro kouče měli upravené znění, tak, by se ptali po podstatě práce s klientem při koučování. Stejně tak pro respondenty z oblasti sociální práci bylo znění otázek přizpůsobeno. Na základě vyhodnocení těchto rozhovorů byla nejen potvrzena podobnost obou oblastí, ale mohly být také přesněji specifikovány podmínky, za kterých je možné koučování v sociální práci využít. Klíčová slova (česky) sociální práce, případová práce, koučování, sociální pracovník, kouč, klientcs_CZ
dc.description.abstract(anglicky): The bachelor thesis deals with the phenomenon of coaching and its possibilities for using in social work. All the work is focused only on the micro level of social work, so it is working with methods of working with the individual. The thesis consists of a theoretical part, which mainly defines concepts directly related to the topic. Then their similarity is compared in accordance with chapters before. The second part - the practical part - was go through with interviews with the coaching respondents, the social work respondents and the respondents, both of whom meet these themes. Respondents were asked questions in the wording that corresponds to their work, that questions for respondents in the field of coaches had a modified wording, so they would ask about the essence of working with the client in coaching. Similarly, for the respondents in the field of social work the wording of the questions was adapted. Based on the evaluation of these interviews, not only the similarity of the two areas was confirmed but also the conditions under which coaching in social work could be used. Klíčová slova (anglicky): social work, case work, coaching, social worker, coach, clienten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectčeština: sociální práce|případová práce|koučování|sociální pracovník|kouč|klientcs_CZ
dc.subjectangličtina: social work|case work|coaching|social worker|coach|clienten_US
dc.titleVyužitelnost koučování v sociální prácics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-04
dc.description.departmentDepartment of Social Worken_US
dc.description.departmentKatedra sociální prácecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId190811
dc.title.translatedUsing of coaching in social work.en_US
dc.contributor.refereeŠťastná, Jaroslava
dc.identifier.aleph002208696
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Worken_US
thesis.degree.disciplineSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Politicy and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociální prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Social Worken_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Worken_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Politicy and Social Worken_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs(česky) Bakalářská práce se zabývá fenoménem koučování a jeho možnostmi využití v sociální práci. Celá práce je zaměřena pouze na mikroúroveň sociální práce, proto je pracováno pouze s metodami práce s jednotlivcem. Práce se skládá z teoretické části, která především definuje pojmy přímo související s tématem. Na základě takto zpracovaného je porovnána jejich podobnost. Druhá část - praktická část - práce byla realizována prostřednictvím rozhovorů pomocí návodu s respondenty z oblasti koučování, s respondenty z oblasti sociální práce i s respondenty, u kterých se tato témata potkávají obě. Respondentům byly pokládány otázky ve znění, které koresponduje s jejich prací, tzn. že otázky pro kouče měli upravené znění, tak, by se ptali po podstatě práce s klientem při koučování. Stejně tak pro respondenty z oblasti sociální práci bylo znění otázek přizpůsobeno. Na základě vyhodnocení těchto rozhovorů byla nejen potvrzena podobnost obou oblastí, ale mohly být také přesněji specifikovány podmínky, za kterých je možné koučování v sociální práci využít. Klíčová slova (česky) sociální práce, případová práce, koučování, sociální pracovník, kouč, klientcs_CZ
uk.abstract.en(anglicky): The bachelor thesis deals with the phenomenon of coaching and its possibilities for using in social work. All the work is focused only on the micro level of social work, so it is working with methods of working with the individual. The thesis consists of a theoretical part, which mainly defines concepts directly related to the topic. Then their similarity is compared in accordance with chapters before. The second part - the practical part - was go through with interviews with the coaching respondents, the social work respondents and the respondents, both of whom meet these themes. Respondents were asked questions in the wording that corresponds to their work, that questions for respondents in the field of coaches had a modified wording, so they would ask about the essence of working with the client in coaching. Similarly, for the respondents in the field of social work the wording of the questions was adapted. Based on the evaluation of these interviews, not only the similarity of the two areas was confirmed but also the conditions under which coaching in social work could be used. Klíčová slova (anglicky): social work, case work, coaching, social worker, coach, clienten_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociální prácecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV