Zobrazit minimální záznam

Communication in children's groups - comparison of interactions in healthy and mentally handicapped children
dc.contributor.advisorHartošová, Tereza
dc.creatorJosková, Lenka
dc.date.accessioned2020-08-24T15:23:09Z
dc.date.available2020-08-24T15:23:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/103269
dc.description.abstractThis thesis focuses on communication in groups of children. The main attention is put on intact children and children with disabilities. My work deals primarily with the components of non-verbal communication, alternative and augmentative communication. I focus on children at school age, on their ability to communicate and on their skills of working in the group. I monitor interactions at the level of children and the group leader and at the level between children themselves. The aim of the work is to observe the common, different and specific features of communication in groups of children. Keywords communication, intact children, children with disabilities, groupen_US
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na komunikaci v dětských skupinách. Hlavní pozornost je věnována intaktním dětem a dětem s postižením. Má práce se zabývá především složkami neverbální komunikace, alternativní a augmentativní komunikací. Zaměřuji se na skupiny dětí ve školním věku, na jejich komunikační dovednosti a schopnosti fungování ve skupině. Interakce sleduji na úrovni mezi dětmi a vedoucím skupiny a na úrovni mezi dětmi samotnými. Cílem práce je vypozorovat společné, rozdílné a specifické znaky komunikace v dětských skupinách. Klíčová slova komunikace, intaktní dítě, dítě s postižením, skupinacs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectcommunication|intact children|children with disabilities|groupen_US
dc.subjectkomunikace|intaktní dítě|dítě s postižením|skupinacs_CZ
dc.titleKomunikace v dětských skupinách - porovnání interakcí u zdravých dětí a dětí s postiženímcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-04
dc.description.departmentKatedra sociální prácecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Social Worken_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId191304
dc.title.translatedCommunication in children's groups - comparison of interactions in healthy and mentally handicapped childrenen_US
dc.contributor.refereeKodymová, Pavla
dc.identifier.aleph002207507
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Worken_US
thesis.degree.disciplineSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Politicy and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociální prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Social Worken_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Worken_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Politicy and Social Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce se zaměřuje na komunikaci v dětských skupinách. Hlavní pozornost je věnována intaktním dětem a dětem s postižením. Má práce se zabývá především složkami neverbální komunikace, alternativní a augmentativní komunikací. Zaměřuji se na skupiny dětí ve školním věku, na jejich komunikační dovednosti a schopnosti fungování ve skupině. Interakce sleduji na úrovni mezi dětmi a vedoucím skupiny a na úrovni mezi dětmi samotnými. Cílem práce je vypozorovat společné, rozdílné a specifické znaky komunikace v dětských skupinách. Klíčová slova komunikace, intaktní dítě, dítě s postižením, skupinacs_CZ
uk.abstract.enThis thesis focuses on communication in groups of children. The main attention is put on intact children and children with disabilities. My work deals primarily with the components of non-verbal communication, alternative and augmentative communication. I focus on children at school age, on their ability to communicate and on their skills of working in the group. I monitor interactions at the level of children and the group leader and at the level between children themselves. The aim of the work is to observe the common, different and specific features of communication in groups of children. Keywords communication, intact children, children with disabilities, groupen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociální prácecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990022075070106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV