Show simple item record

The level of pupils' knowledge about acute conditions and diseases caused by animals
dc.contributor.advisorSedlářová, Petra
dc.creatorLeierová, Kristýna
dc.date.accessioned2018-10-23T10:31:01Z
dc.date.available2018-10-23T10:31:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/103136
dc.description.abstractThis Bachelor work is written on the topic: "The level of pupil's knowledge about acute conditions and diseases caused by animals". I have chosen this topic, because I think that it is interesting and very various. Diversity of chapters includes treats and damage of many body systems, for example musculoskeletal, nervous, immune, respiratory and cardiovascular system. In the theoretical part of the work there are following chapters: injuries caused by the dog (characteristics of injury, first aid in pre-hospital care and related diseases such as rabies and tetanus). The next chapter is about insect bites (wasp, bee). allergic reaction to insect poison and anaphylaxis. Also I write about injuries caused by snakes. Next I write about diseases caused by animals, their diagnosis, symptoms, treatment and prevention of them. These diseases are: Lyme borreliosis, tick-borne encephalitis, and tularemia called rabbit disease or plague. The end of the theoretical part is about the knowledge that pupils of the 6th grade should have on this topic. In the practical part, I developed a questionnaire. The questionnaire consists of sixteen questions and was created for the students of the fifth class of primary school. The second part of the practical part was the creation of board game. This game could serve as an...en_US
dc.description.abstractSouhrn Tato bakalářská práce je napsána na téma: "Úroveň znalostí žáků o akutních stavech a onemocněních způsobených zvířaty". Toto téma jsem si vybrala, protože je dle mého názoru zajímavé a velmi různorodé. Různorodost kapitol zahrnuje ohrožení a poškození mnoha tělesných systémů jako je např. svalově-kosterní, nervový, imunitní, dýchací a kardiovaskulární systém. V teoretické části jsou následující kapitoly: poranění způsobená psem (charakteristika poranění, první pomoc v přednemocniční péči a související onemocnění jako je vzteklina a tetanus). Další kapitoly jsou o poranění hmyzem (vosa, včela), alergické reakci na jeho jed a anafylaxi. Také píšu kapitolu o poraněních způsobených hady. Dále se zmiňuji o nemocech způsobených zvířaty, jejich diagnostice, příznacích, léčbě a prevenci. Tyto nemoci jsou: lymská borelióza, klíšťová encefalitida a tularémie zvaná zaječí nemoc nebo zaječí mor. Konec teoretické části je o vědomostech, které by měli mít žáci 6. třídy o tomto tématu. V praktické části jsem vytvořila dotazník. Dotazník obsahuje šestnáct otázek a byl vytvořen pro žáky 6. tříd základních škol. Druhou částí praktické části bylo vytvoření deskové hry. Tato hra by mohla sloužit jako edukační pomůcka pro žáky, měla by žáky zábavnou formou seznámit s tímto tématem.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 3. lékařská fakultacs_CZ
dc.titleÚroveň znalostí žáků o akutních stavech a onemocněních způsobených zvířatycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-19
dc.description.departmentÚstav ošetřovatelstvícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of nursingen_US
dc.description.facultyThird Faculty of Medicineen_US
dc.description.faculty3. lékařská fakultacs_CZ
dc.identifier.repId186809
dc.title.translatedThe level of pupils' knowledge about acute conditions and diseases caused by animalsen_US
dc.contributor.refereeRokos, Lukáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Nurseen_US
thesis.degree.disciplineVšeobecná sestracs_CZ
thesis.degree.programOšetřovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programNursingen_US
uk.faculty-name.cs3. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enThird Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs3.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVšeobecná sestracs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Nurseen_US
uk.degree-program.csOšetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enNursingen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csSouhrn Tato bakalářská práce je napsána na téma: "Úroveň znalostí žáků o akutních stavech a onemocněních způsobených zvířaty". Toto téma jsem si vybrala, protože je dle mého názoru zajímavé a velmi různorodé. Různorodost kapitol zahrnuje ohrožení a poškození mnoha tělesných systémů jako je např. svalově-kosterní, nervový, imunitní, dýchací a kardiovaskulární systém. V teoretické části jsou následující kapitoly: poranění způsobená psem (charakteristika poranění, první pomoc v přednemocniční péči a související onemocnění jako je vzteklina a tetanus). Další kapitoly jsou o poranění hmyzem (vosa, včela), alergické reakci na jeho jed a anafylaxi. Také píšu kapitolu o poraněních způsobených hady. Dále se zmiňuji o nemocech způsobených zvířaty, jejich diagnostice, příznacích, léčbě a prevenci. Tyto nemoci jsou: lymská borelióza, klíšťová encefalitida a tularémie zvaná zaječí nemoc nebo zaječí mor. Konec teoretické části je o vědomostech, které by měli mít žáci 6. třídy o tomto tématu. V praktické části jsem vytvořila dotazník. Dotazník obsahuje šestnáct otázek a byl vytvořen pro žáky 6. tříd základních škol. Druhou částí praktické části bylo vytvoření deskové hry. Tato hra by mohla sloužit jako edukační pomůcka pro žáky, měla by žáky zábavnou formou seznámit s tímto tématem.cs_CZ
uk.abstract.enThis Bachelor work is written on the topic: "The level of pupil's knowledge about acute conditions and diseases caused by animals". I have chosen this topic, because I think that it is interesting and very various. Diversity of chapters includes treats and damage of many body systems, for example musculoskeletal, nervous, immune, respiratory and cardiovascular system. In the theoretical part of the work there are following chapters: injuries caused by the dog (characteristics of injury, first aid in pre-hospital care and related diseases such as rabies and tetanus). The next chapter is about insect bites (wasp, bee). allergic reaction to insect poison and anaphylaxis. Also I write about injuries caused by snakes. Next I write about diseases caused by animals, their diagnosis, symptoms, treatment and prevention of them. These diseases are: Lyme borreliosis, tick-borne encephalitis, and tularemia called rabbit disease or plague. The end of the theoretical part is about the knowledge that pupils of the 6th grade should have on this topic. In the practical part, I developed a questionnaire. The questionnaire consists of sixteen questions and was created for the students of the fifth class of primary school. The second part of the practical part was the creation of board game. This game could serve as an...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, 3. lékařská fakulta, Ústav ošetřovatelstvícs_CZ
thesis.grade.code1


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV