Show simple item record

Alternative education in Republic of Korea
dc.contributor.advisorHorák, Tomáš
dc.creatorDukátová, Jana
dc.date.accessioned2018-10-23T10:15:09Z
dc.date.available2018-10-23T10:15:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/103129
dc.description.abstractThis thesis describes the history, changes and today's situation in Korean alternative education. It also includes explanations of main movements in alternative education world- wide and how they applied in the Republic of Korea. The aim of this thesis is to describe Korean alternative education and its legalization, problems and possible developement in the future. Key words Alternative education, waldorf education, montessori, neoconfucian society, Republic of Koreaen_US
dc.description.abstractPráce se věnuje popsání historie, vývoje a současnosti korejského alternativního vzdělávání. V nemalé míře uvádí do tématu alternativního školství jako takového, avšak zaměřuje se zejména na konkrétní podoby, jež se ujaly či v pozměněné formě adaptovaly na územíKorejské republiky. Cílem práce je popsat vývoj alternativních vzdělávacích systémů na pozadí vládní vzdělávací politiky, legislativy a celospolečenského kontextu. K pochopení nedávného boomu alternativních konceptů vzdělávacích systémů v Korejské republice podávám stručný exkurz do historie korejské vzdělanosti a poukazuji na problémy, jež jsou zčásti řešeny pomocí zavádění altenrativních vzdělávacích systémů. Klíčová slova Alternativní vzdělávací systémy, waldforské školství, montessoriovská škola, neokonfuciánská společnost, Korejská republikacs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectalternativní vzdělání|školství|korejské školství|školský systém|oficiální vzdělání|základní a střední školstvícs_CZ
dc.subjectalternative education|Korean education|educational system|official education|elementary and secondary educationen_US
dc.titleAlternativní školství v Korejské republicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-07
dc.description.departmentÚstav Dálného východucs_CZ
dc.description.departmentInstitute of East Asian Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId181091
dc.title.translatedAlternative education in Republic of Koreaen_US
dc.contributor.refereeMazaná, Vladislava
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKorean Studiesen_US
thesis.degree.disciplineKoreanistikacs_CZ
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
thesis.degree.programPhilologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav Dálného východucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of East Asian Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csKoreanistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enKorean Studiesen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce se věnuje popsání historie, vývoje a současnosti korejského alternativního vzdělávání. V nemalé míře uvádí do tématu alternativního školství jako takového, avšak zaměřuje se zejména na konkrétní podoby, jež se ujaly či v pozměněné formě adaptovaly na územíKorejské republiky. Cílem práce je popsat vývoj alternativních vzdělávacích systémů na pozadí vládní vzdělávací politiky, legislativy a celospolečenského kontextu. K pochopení nedávného boomu alternativních konceptů vzdělávacích systémů v Korejské republice podávám stručný exkurz do historie korejské vzdělanosti a poukazuji na problémy, jež jsou zčásti řešeny pomocí zavádění altenrativních vzdělávacích systémů. Klíčová slova Alternativní vzdělávací systémy, waldforské školství, montessoriovská škola, neokonfuciánská společnost, Korejská republikacs_CZ
uk.abstract.enThis thesis describes the history, changes and today's situation in Korean alternative education. It also includes explanations of main movements in alternative education world- wide and how they applied in the Republic of Korea. The aim of this thesis is to describe Korean alternative education and its legalization, problems and possible developement in the future. Key words Alternative education, waldorf education, montessori, neoconfucian society, Republic of Koreaen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav Dálného východucs_CZ
thesis.grade.code2


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV