Show simple item record

Banner Advertisement in Online Marketing and its Impact on the Internet Users
dc.contributor.advisorVranka, Marek
dc.creatorMusil, Lukáš
dc.date.accessioned2018-10-16T10:24:49Z
dc.date.available2018-10-16T10:24:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/102857
dc.description.abstractBakalářka práce je zaměřena na tematiku bannerové reklamy v rámci online marketingu a její vliv na internetové uživatele. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována obecným poznatkům o bannerové reklamě. Rozebírá důvody využití bannerové reklamy, její jednotlivé typy, cílení a nákup bannerové reklamy na internetu. Tato témata jsou rozdělena do jednotlivých kapitol, které jsou zaměřeny především na pohled na bannerovou reklamu ze strany inzerentů. Dvě závěrečné kapitoly teoretické části se věnují se tématům, která více souvisejí s rolí uživatelů a jedná se o adblocking, anti- adblocking a bannerovou slepotu. Tyto pojmy jsou v práci rozebrány a je popsán jejich vliv na internetové prostředí. V případě bannerové slepoty jsou navíc využity zahraniční studie k popisu faktorů bannerové reklamy, které mohou tento jev ovlivnit. Praktická část obsahuje empirickou analýzu odlišných velikostí bannerové reklamy na základě anonymizovaných dat z proběhlých reklamních kampaní v systémech AdWords a Sklik. Analýza zahrnuje vyhodnocení nejefektivnějších formátů v rámci systémů a následně se zabývá rozborem vztahu velikosti bannerové reklamy na její efektivitu. Výsledky naznačují, že efektivita zkoumaných velikostí bannerů může být v reklamních systémech velmi odlišná.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the topic of banner advertising in online marketing and the influence it has on Internet users. The structure of the thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to the general knowledge of banner advertising. It discusses reasons for using banner advertising, its individual types, targeting and purchasing of banner advertising on the Internet. These topics are divided into individual chapters that focus predominantly on banner advertising from the viewpoint of advertisers. The final two chapters of the theoretical part deal with topics related to the role of the user, namely adblocking, anti-adblocking and banner blindness. The thesis contains an analysis of these concepts describes their influence on the Internet environment. Concerning banner blindness, international studies are further used to describe banner advertising factors that can affect this phenomenon. The practical part contains an empirical analysis of different banner ad sizes based on anonymised data from concluded advertising campaigns in AdWords and Sklik. The analysis includes an evaluation of the most effective formats within the system and an analysis of the relationship between the banner ad size and its efficiency. The results indicate that the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBannerová reklamacs_CZ
dc.subjectdisplejová reklamacs_CZ
dc.subjectonline marketingcs_CZ
dc.subjectbannerová slepotacs_CZ
dc.subjectblokování reklamycs_CZ
dc.subjectanti-ad blockingcs_CZ
dc.subjectPPCcs_CZ
dc.subjectRTBcs_CZ
dc.subjectremarketingcs_CZ
dc.subjectBanner advertisingen_US
dc.subjectdisplay advertisingen_US
dc.subjectonline marketingen_US
dc.subjectbanner blindnessen_US
dc.subjectad blockingen_US
dc.subjectanti-ad blockingen_US
dc.subjectPPCen_US
dc.subjectRTBen_US
dc.subjectremarketingen_US
dc.titleBannerová reklama v online marketingu a její vliv na internetové uživatelecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-25
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId192551
dc.title.translatedBanner Advertisement in Online Marketing and its Impact on the Internet Usersen_US
dc.contributor.refereeBáča, Ladislav
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářka práce je zaměřena na tematiku bannerové reklamy v rámci online marketingu a její vliv na internetové uživatele. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována obecným poznatkům o bannerové reklamě. Rozebírá důvody využití bannerové reklamy, její jednotlivé typy, cílení a nákup bannerové reklamy na internetu. Tato témata jsou rozdělena do jednotlivých kapitol, které jsou zaměřeny především na pohled na bannerovou reklamu ze strany inzerentů. Dvě závěrečné kapitoly teoretické části se věnují se tématům, která více souvisejí s rolí uživatelů a jedná se o adblocking, anti- adblocking a bannerovou slepotu. Tyto pojmy jsou v práci rozebrány a je popsán jejich vliv na internetové prostředí. V případě bannerové slepoty jsou navíc využity zahraniční studie k popisu faktorů bannerové reklamy, které mohou tento jev ovlivnit. Praktická část obsahuje empirickou analýzu odlišných velikostí bannerové reklamy na základě anonymizovaných dat z proběhlých reklamních kampaní v systémech AdWords a Sklik. Analýza zahrnuje vyhodnocení nejefektivnějších formátů v rámci systémů a následně se zabývá rozborem vztahu velikosti bannerové reklamy na její efektivitu. Výsledky naznačují, že efektivita zkoumaných velikostí bannerů může být v reklamních systémech velmi odlišná.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis focuses on the topic of banner advertising in online marketing and the influence it has on Internet users. The structure of the thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to the general knowledge of banner advertising. It discusses reasons for using banner advertising, its individual types, targeting and purchasing of banner advertising on the Internet. These topics are divided into individual chapters that focus predominantly on banner advertising from the viewpoint of advertisers. The final two chapters of the theoretical part deal with topics related to the role of the user, namely adblocking, anti-adblocking and banner blindness. The thesis contains an analysis of these concepts describes their influence on the Internet environment. Concerning banner blindness, international studies are further used to describe banner advertising factors that can affect this phenomenon. The practical part contains an empirical analysis of different banner ad sizes based on anonymised data from concluded advertising campaigns in AdWords and Sklik. The analysis includes an evaluation of the most effective formats within the system and an analysis of the relationship between the banner ad size and its efficiency. The results indicate that the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV