Show simple item record

Veganism as a phenomenon in the perspective of marketing communication
dc.contributor.advisorRosenfeldová, Jana
dc.creatorBártová, Tereza
dc.date.accessioned2018-10-16T10:22:55Z
dc.date.available2018-10-16T10:22:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/102847
dc.description.abstractTato bakalářská práce se snaží zkoumat vztah mezi neveganskými spotřebiteli a společnostmi, které zahrnují ve svém portfoliu veganské produkty, dále se zabývá nejčastějšími motivátory, které vedou neveganské spotřebitele k nákupu těchto produktů. Práce se zároveň pokouší zjistit, jaký je názor zmíněných spotřebitelů na současnou komunikaci veganských značek a jakým způsobem by bylo možné tuto komunikaci zlepšit. V první části je stanoven teoretický základ práce a vymezení základních pojmů vztahujících se k veganství a marketingu. Součástí teoretického základu je stručná analýza současné online komunikace a PR aktivit vybraných veganských značek, které působí na českém trhu. Druhá část práce se věnuje praktickému výzkumu a analýze získaných dat. Data byla opatřena na základě polostrukturovaných rozhovorů s vybraným vzorkem 7 respondentů.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis is trying to look into the relation between non-vegan consumers and companies, which have the vegan products in their portfolios. A next thing mentioned in this work is the most common used motivators which lead the non-vegan consumers to buy vegan products. Thesis is also trying to find out what is the opinion of the consumers to the present communication of the vegan brands and what should bet he way to improve this communication. In the first part there is a theoretical basis of this work, including the primary terms of veganism and marketing. There is also a brief analysis of the present online communcation and of the PR activities of the chosen vegan brands, which are functioning on the czech market. The second part is the practical one. It includes the research and the analysis of an obtained data, which were acquired by the semi-structured interviews with 7 respondents.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectVeganstvícs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectspotřebitelcs_CZ
dc.subjectnákupní chovánícs_CZ
dc.subjectfenoméncs_CZ
dc.subjecttrendcs_CZ
dc.subjectVeganismen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectconsumer behaviouren_US
dc.subjectphenomenonen_US
dc.subjecttrenden_US
dc.titleVeganství jako fenomén z pohledu marketingové komunikacecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-25
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId192538
dc.title.translatedVeganism as a phenomenon in the perspective of marketing communicationen_US
dc.contributor.refereeSchneiderová, Soňa
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se snaží zkoumat vztah mezi neveganskými spotřebiteli a společnostmi, které zahrnují ve svém portfoliu veganské produkty, dále se zabývá nejčastějšími motivátory, které vedou neveganské spotřebitele k nákupu těchto produktů. Práce se zároveň pokouší zjistit, jaký je názor zmíněných spotřebitelů na současnou komunikaci veganských značek a jakým způsobem by bylo možné tuto komunikaci zlepšit. V první části je stanoven teoretický základ práce a vymezení základních pojmů vztahujících se k veganství a marketingu. Součástí teoretického základu je stručná analýza současné online komunikace a PR aktivit vybraných veganských značek, které působí na českém trhu. Druhá část práce se věnuje praktickému výzkumu a analýze získaných dat. Data byla opatřena na základě polostrukturovaných rozhovorů s vybraným vzorkem 7 respondentů.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is trying to look into the relation between non-vegan consumers and companies, which have the vegan products in their portfolios. A next thing mentioned in this work is the most common used motivators which lead the non-vegan consumers to buy vegan products. Thesis is also trying to find out what is the opinion of the consumers to the present communication of the vegan brands and what should bet he way to improve this communication. In the first part there is a theoretical basis of this work, including the primary terms of veganism and marketing. There is also a brief analysis of the present online communcation and of the PR activities of the chosen vegan brands, which are functioning on the czech market. The second part is the practical one. It includes the research and the analysis of an obtained data, which were acquired by the semi-structured interviews with 7 respondents.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeD


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV