Show simple item record

Tesla marketing communication analysis focused on elon Musk's personal branding in the period of 2016-2017
dc.contributor.advisorMaxa, Martin
dc.creatorSuntychová, Tereza
dc.date.accessioned2018-10-16T10:16:04Z
dc.date.available2018-10-16T10:16:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/102811
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Tesla se zaměřením na osobní branding Elona Muska. Tesla představuje fenomén současnosti nejen na poli elektromobility, ale i marketingu. Proto se práce snaží postihnout výjimečně inovativní přístup Tesly k marketingu, který oborová média často prezentují jako příkladný. A to především ve spojitosti s aktivitami vizionářského výkonného ředitele Elona Muska. Ten se stal díky velmi aktivní komunikaci na sociálních sítích a medializaci sledovanou tváří společnosti a zároveň jejím marketingovým kanálem. První část práce uvádí a do kontextu zasazuje teoretické koncepty, z nichž marketingová komunikace Tesly vychází. Poté navazuje představení Tesly a její historie spolu s úvodními informacemi o Elonu Muskovi. Praktická část se zaměřuje na deskriptivní analýzu marketingové komunikace společnosti s důrazem na osobní branding Elona Muska. Nejprve je zde představen ucelený obraz marketingové komunikace značky, která využívá úzkého propojení a návaznosti marketingových aktivit. Poté jsou prakticky rozvinuty jednotlivé zásadní oblasti komunikačních aktivit včetně shrnujícího zpracování SWOT analýzy.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with Tesla marketing communication focusing on Elon Musk's personal branding. Tesla represents a today's phenomenon not only in the field of electromobility but also marketing. Therefore, the thesis tries to cover Tesla's exceptionally innovative approach to marketing which the marketing media often present as exemplary. This is done especially in connection with its visionary CEO Elon Musk's activities. He has become a watched public face of the company and at the same time its marketing channel thanks to his active social network communication and media coverage. The first part introduces and contextualizes the theoretical concepts on which is Tesla's marketing communication based on. Then, there is the introduction of Tesla and its history along with basic information about Elon Musk. Practical part aims at the descriptive analysis of company's marketing communication with the emphasis on Elon Musk's personal branding. Firstly, a coherent image of the brand's marketing communication is presented. Then, the main marketing communication activities are individually introduced including the summarizing SWOT analysis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectTeslacs_CZ
dc.subjectElon Muskcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectosobní brandingcs_CZ
dc.subjectWOM marketingcs_CZ
dc.subjectinovacecs_CZ
dc.subjectTeslaen_US
dc.subjectElon Musken_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectpersonal brandingen_US
dc.subjectWOM marketingen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.titleAnalýza marketingové komunikace společnosti Tesla se zaměřením na osobní branding Elona Muska za období 2016-2017cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-25
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId192564
dc.title.translatedTesla marketing communication analysis focused on elon Musk's personal branding in the period of 2016-2017en_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Tesla se zaměřením na osobní branding Elona Muska. Tesla představuje fenomén současnosti nejen na poli elektromobility, ale i marketingu. Proto se práce snaží postihnout výjimečně inovativní přístup Tesly k marketingu, který oborová média často prezentují jako příkladný. A to především ve spojitosti s aktivitami vizionářského výkonného ředitele Elona Muska. Ten se stal díky velmi aktivní komunikaci na sociálních sítích a medializaci sledovanou tváří společnosti a zároveň jejím marketingovým kanálem. První část práce uvádí a do kontextu zasazuje teoretické koncepty, z nichž marketingová komunikace Tesly vychází. Poté navazuje představení Tesly a její historie spolu s úvodními informacemi o Elonu Muskovi. Praktická část se zaměřuje na deskriptivní analýzu marketingové komunikace společnosti s důrazem na osobní branding Elona Muska. Nejprve je zde představen ucelený obraz marketingové komunikace značky, která využívá úzkého propojení a návaznosti marketingových aktivit. Poté jsou prakticky rozvinuty jednotlivé zásadní oblasti komunikačních aktivit včetně shrnujícího zpracování SWOT analýzy.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with Tesla marketing communication focusing on Elon Musk's personal branding. Tesla represents a today's phenomenon not only in the field of electromobility but also marketing. Therefore, the thesis tries to cover Tesla's exceptionally innovative approach to marketing which the marketing media often present as exemplary. This is done especially in connection with its visionary CEO Elon Musk's activities. He has become a watched public face of the company and at the same time its marketing channel thanks to his active social network communication and media coverage. The first part introduces and contextualizes the theoretical concepts on which is Tesla's marketing communication based on. Then, there is the introduction of Tesla and its history along with basic information about Elon Musk. Practical part aims at the descriptive analysis of company's marketing communication with the emphasis on Elon Musk's personal branding. Firstly, a coherent image of the brand's marketing communication is presented. Then, the main marketing communication activities are individually introduced including the summarizing SWOT analysis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV