Show simple item record

Methods for Quality and Processing Management in public administration CR
dc.contributor.advisorOchrana, František
dc.creatorProcházka, Matěj
dc.date.accessioned2018-10-16T10:14:23Z
dc.date.available2018-10-16T10:14:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/102802
dc.description.abstractTato práce se zabývá metodami a nástroji pro řízení kvality vycházejícími z principů Total Quality Managementu a jejich využitím ve veřejné správě České republiky. Hledá odpovědi na otázky, jaké konkrétní metody a nástroje jsou v praxi veřejné správy ČR využívány, jaký je současný stav řízení kvality, co je jeho podstatou a jaké faktory ho ovlivňují. Vzhledem k tomu, že metody pro řízení kvality využívají procesního přístupu k řízení, zabývá se tato práce také tímto přístupem a aplikací jeho myšlenek do veřejné správy.cs_CZ
dc.description.abstractThe Thesis deals with the quality management methods based on Total Quality Management principles and their use in Czech public administration practice. It tries to answer questions about the quality management methods and tools which are used in the practice of the public administration. The main questions are: What is the current status of quality management, what is its essence and what factors it influences. Because the quality management methods are based on the business process management the Thesis also deals with this concept and its application to the public administration practice.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmanagement kvalitycs_CZ
dc.subjecttotal quality managementcs_CZ
dc.subjectvýkonnostcs_CZ
dc.subjectprocesní řízenícs_CZ
dc.subjectveřejná správacs_CZ
dc.subjectquality managementen_US
dc.subjecttotal quality managementen_US
dc.subjectperformance managementen_US
dc.subjectprocess managementen_US
dc.subjectpublic administrationen_US
dc.titleMetody pro řízení kvality a procesní řízení ve veřejné správě České republikycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-25
dc.description.departmentKatedra veřejné a sociální politikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Public and Social Policyen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId191703
dc.title.translatedMethods for Quality and Processing Management in public administration CRen_US
dc.contributor.refereeLangr, Ivan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePublic and Social Policyen_US
thesis.degree.disciplineVeřejná a sociální politikacs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csVeřejná a sociální politikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPublic and Social Policyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá metodami a nástroji pro řízení kvality vycházejícími z principů Total Quality Managementu a jejich využitím ve veřejné správě České republiky. Hledá odpovědi na otázky, jaké konkrétní metody a nástroje jsou v praxi veřejné správy ČR využívány, jaký je současný stav řízení kvality, co je jeho podstatou a jaké faktory ho ovlivňují. Vzhledem k tomu, že metody pro řízení kvality využívají procesního přístupu k řízení, zabývá se tato práce také tímto přístupem a aplikací jeho myšlenek do veřejné správy.cs_CZ
uk.abstract.enThe Thesis deals with the quality management methods based on Total Quality Management principles and their use in Czech public administration practice. It tries to answer questions about the quality management methods and tools which are used in the practice of the public administration. The main questions are: What is the current status of quality management, what is its essence and what factors it influences. Because the quality management methods are based on the business process management the Thesis also deals with this concept and its application to the public administration practice.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra veřejné a sociální politikycs_CZ
thesis.grade.codeA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV