Zobrazit minimální záznam

The Impact of Influencers on Young Pople's Body Image Aged 15 to 26
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorShíbalová, Kamila
dc.date.accessioned2018-10-14T09:39:51Z
dc.date.available2018-10-14T09:39:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/102566
dc.description.abstractThe bachelor thesis dealing with the topic "Impact of influencers on body image of young people aged 15-26" aims to define the nature of the influence stemming from the so- called social media influencers on their followers, through quantitative research. Social networks and their users who communicate with each other through audiovisual content play a key role in this work. The theoretical and practical part of the thesis focuses on the area of perception of the body, dissatisfaction with it, and is looking for possible connections with consumption of the content shared by influencers. The first part deals with several possible ways of understanding the term body image, which is closely related to the cult of beauty. It is followed by the history of perception of body image interpreting the dynamic development of trends in ideas of the so-called ideal body. The next chapter describes the phenomenon of new media and web pages employing so-called user-generated content. Two social networks typical of photo and video sharing were selected for the purpose of the research: YouTube and Instagram. Presentation of users with a high number of followers, the so-called influencers, undoubtedly affects the formation of opinions, values, and lifestyle of their audience. Therefore it is defined here how the influencers...en_US
dc.description.abstractBakalářská práce zabývající se tématem "Vlivu influencerů na body image mladých lidí ve věku 15 až 26 let" se snaží prostřednictvím kvantitativního výzkumu definovat povahu vlivu plynoucího od tzv. influencerů sociálních sítí k jejich sledujícím. Klíčovou roli v této práci hrají sociální sítě a jejich uživatelé, kteří spolu komunikují pomocí audiovizuálního obsahu. Teoretická i praktická část práce se zaměřuje na oblast vnímání vlastního těla, nespokojenosti s ním a hledá možné souvislosti s konzumací obsahu sdíleného influencery. Práce se v první části věnuje několika možným způsobům chápání termínu body image, jež úzce souvisí s kultem krásy. Následuje historie vnímání body image interpretující dynamický vývoj trendů představy tzv. ideálního těla. Další kapitola přibližuje fenomén nových médií a webových stránek, které jsou tvořeny tzv. user-generated content (obsah produkovaný návštěvníky webu). Pro potřeby výzkumu byly vybrány dvě sociální sítě typické pro sdílení fotografií a videí: YouTube a Instagram. Prezentace uživatelů s vysokým množstvím sledujících, tzv. influencerů, má bezesporu vliv na formování názorů, hodnot i životního stylu jejich publika. Proto je zde definováno, čím se influenceři odlišují od běžných návstěvníků sociálních sítí. Praktická část zahrnuje popis průběhu kvantitativního...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectbody imageen_US
dc.subjectinfluenceren_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectYouTubeen_US
dc.subjectbodyen_US
dc.subjectbody imagecs_CZ
dc.subjectinfluencercs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectYouTubecs_CZ
dc.subjecttělocs_CZ
dc.titleVliv influencerů na body image mladých lidí ve věku 15 až 26 letcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-17
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId192608
dc.title.translatedThe Impact of Influencers on Young Pople's Body Image Aged 15 to 26en_US
dc.contributor.refereeJirků, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce zabývající se tématem "Vlivu influencerů na body image mladých lidí ve věku 15 až 26 let" se snaží prostřednictvím kvantitativního výzkumu definovat povahu vlivu plynoucího od tzv. influencerů sociálních sítí k jejich sledujícím. Klíčovou roli v této práci hrají sociální sítě a jejich uživatelé, kteří spolu komunikují pomocí audiovizuálního obsahu. Teoretická i praktická část práce se zaměřuje na oblast vnímání vlastního těla, nespokojenosti s ním a hledá možné souvislosti s konzumací obsahu sdíleného influencery. Práce se v první části věnuje několika možným způsobům chápání termínu body image, jež úzce souvisí s kultem krásy. Následuje historie vnímání body image interpretující dynamický vývoj trendů představy tzv. ideálního těla. Další kapitola přibližuje fenomén nových médií a webových stránek, které jsou tvořeny tzv. user-generated content (obsah produkovaný návštěvníky webu). Pro potřeby výzkumu byly vybrány dvě sociální sítě typické pro sdílení fotografií a videí: YouTube a Instagram. Prezentace uživatelů s vysokým množstvím sledujících, tzv. influencerů, má bezesporu vliv na formování názorů, hodnot i životního stylu jejich publika. Proto je zde definováno, čím se influenceři odlišují od běžných návstěvníků sociálních sítí. Praktická část zahrnuje popis průběhu kvantitativního...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis dealing with the topic "Impact of influencers on body image of young people aged 15-26" aims to define the nature of the influence stemming from the so- called social media influencers on their followers, through quantitative research. Social networks and their users who communicate with each other through audiovisual content play a key role in this work. The theoretical and practical part of the thesis focuses on the area of perception of the body, dissatisfaction with it, and is looking for possible connections with consumption of the content shared by influencers. The first part deals with several possible ways of understanding the term body image, which is closely related to the cult of beauty. It is followed by the history of perception of body image interpreting the dynamic development of trends in ideas of the so-called ideal body. The next chapter describes the phenomenon of new media and web pages employing so-called user-generated content. Two social networks typical of photo and video sharing were selected for the purpose of the research: YouTube and Instagram. Presentation of users with a high number of followers, the so-called influencers, undoubtedly affects the formation of opinions, values, and lifestyle of their audience. Therefore it is defined here how the influencers...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeC


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV