Show simple item record

Typology of clients of company Jdu běhat s.r.o
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorŠpaniková, Lucia
dc.date.accessioned2018-10-05T09:52:06Z
dc.date.available2018-10-05T09:52:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101981
dc.description.abstractTitle: Typology of clients of company Jdu běhat s.r.o Objectives: The main aim of this thesis has been to design the typology of clients of company Jdu běhat s.r.o. Methods: The data have been collected by means of quantitative marketing research. The basic set was represented by 408 attendants. In the synthetic part of thesis the typology has been devised via by methods of k-means. Results: The results of questionary research are presented through graphs in the analytical section. The synthetic section of the thesis is devoted to the description of the character of each of the three suggested segments. Keywords: running, motivation, women, typology, segmentation, k-meansen_US
dc.description.abstractNázev: Typologie zákaznic společnosti Jdu běhat s.r.o Cíle: Hlavním cílem této práce bylo navrhnout typologii zákaznic společnosti Jdu běhat Data pro tvorbu typologie byly získány prostřednictvím marketingový výzkumu. Základním souborem bylo 4 zákaznic. V syntetické části byla typologie navržena prostřednictvím metody k Výsledky: Výsledky z dotazníkového šetření jsou prezentovány prostřednictvím grafů v analytické části. V syntetické časti práce je popsán charakter každého ze třech navržených segmentů Klíčová slova: běh, motivace, ženy, typologie, segmentace, kcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectrunningen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectwomenen_US
dc.subjecttypologyen_US
dc.subjectsegmentationen_US
dc.subjectk-meansen_US
dc.subjectběhcs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectženycs_CZ
dc.subjecttypologiecs_CZ
dc.subjectsegmentacecs_CZ
dc.subjectk-meanscs_CZ
dc.titleTypologie zákaznic společnosti Jdu běhat s.r.ocs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId184459
dc.title.translatedTypology of clients of company Jdu běhat s.r.oen_US
dc.contributor.refereeCrossan, William Morea
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Typologie zákaznic společnosti Jdu běhat s.r.o Cíle: Hlavním cílem této práce bylo navrhnout typologii zákaznic společnosti Jdu běhat Data pro tvorbu typologie byly získány prostřednictvím marketingový výzkumu. Základním souborem bylo 4 zákaznic. V syntetické části byla typologie navržena prostřednictvím metody k Výsledky: Výsledky z dotazníkového šetření jsou prezentovány prostřednictvím grafů v analytické části. V syntetické časti práce je popsán charakter každého ze třech navržených segmentů Klíčová slova: běh, motivace, ženy, typologie, segmentace, kcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Typology of clients of company Jdu běhat s.r.o Objectives: The main aim of this thesis has been to design the typology of clients of company Jdu běhat s.r.o. Methods: The data have been collected by means of quantitative marketing research. The basic set was represented by 408 attendants. In the synthetic part of thesis the typology has been devised via by methods of k-means. Results: The results of questionary research are presented through graphs in the analytical section. The synthetic section of the thesis is devoted to the description of the character of each of the three suggested segments. Keywords: running, motivation, women, typology, segmentation, k-meansen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code3


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV