dc.contributor.advisor | Mužáková, Monika | |
dc.creator | Porubová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2018-10-04T12:41:12Z | |
dc.date.available | 2018-10-04T12:41:12Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/101878 | |
dc.description.abstract | The thesis "Awareness of special education students about hospice care in the Czech Republic" introduces hospices and hospice care to its reader. The aim of its theoretical part is to define basic terms such as a hospice, hospice care, palliative care and forms of hospice care. Needs of a client and a client's family are analysed within the scope of hospice care. Subchapters also deal with hospice care providers' association, current legislation and financing in the field of hospice care. The thesis' theoretical part concludes with a remark on the Programme "Support of hospice palliative care in the Czech Republic". The research part is based on the quantitative survey and its aim is the analyzation of special education students' knowledge of hospice care in the Czech Republic. Results shows that students have basic knowledge thereof. | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce s názvem "Povědomí studentů speciální pedagogiky o hospicové péči v České republice" seznamuje čtenáře s problematikou hospiců a hospicové péče. Cílem teoretické části práce je definice základních pojmů, kterými jsou především hospic, hospicová péče, paliativní péče a formy hospicové péče. Jsou rozebrány také potřeby klienta a jeho rodiny v rámci hospicové péče. Podkapitoly jsou věnovány i Asociaci poskytovatelů hospicové paliativní péče, současné legislativě a financování v oblasti hospicové péče. Teoretická část práce je zakončena zmínkou o Programu "Podpora hospicové paliativní péče v České republice". Výzkumná část práce je založena na kvantitativním šetření a jejím cílem je analyzovat znalosti studentů speciální pedagogiky o hospicové péči v České republice. Výsledky pak poukazují na to, že studenti mají základní povědomí o této problematice. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | hospice | en_US |
dc.subject | hospice care | en_US |
dc.subject | palliative care | en_US |
dc.subject | client | en_US |
dc.subject | family | en_US |
dc.subject | need | en_US |
dc.subject | death | en_US |
dc.subject | dying | en_US |
dc.subject | special education student | en_US |
dc.subject | student awareness | en_US |
dc.subject | Czech Republic | en_US |
dc.subject | hospic | cs_CZ |
dc.subject | hospicová péče | cs_CZ |
dc.subject | paliativní péče | cs_CZ |
dc.subject | klient | cs_CZ |
dc.subject | rodina | cs_CZ |
dc.subject | potřeba | cs_CZ |
dc.subject | smrt | cs_CZ |
dc.subject | umírání | cs_CZ |
dc.subject | student speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.subject | povědomí studentů | cs_CZ |
dc.subject | Česká republika | cs_CZ |
dc.title | Povědomí studentů speciální pedagogiky o hospicové péči v České republice | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2018 | |
dcterms.dateAccepted | 2018-09-13 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 188456 | |
dc.title.translated | Awareness of special education students about hospice care in the Czech Republic | en_US |
dc.contributor.referee | Mlčková, Marie | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce s názvem "Povědomí studentů speciální pedagogiky o hospicové péči v České republice" seznamuje čtenáře s problematikou hospiců a hospicové péče. Cílem teoretické části práce je definice základních pojmů, kterými jsou především hospic, hospicová péče, paliativní péče a formy hospicové péče. Jsou rozebrány také potřeby klienta a jeho rodiny v rámci hospicové péče. Podkapitoly jsou věnovány i Asociaci poskytovatelů hospicové paliativní péče, současné legislativě a financování v oblasti hospicové péče. Teoretická část práce je zakončena zmínkou o Programu "Podpora hospicové paliativní péče v České republice". Výzkumná část práce je založena na kvantitativním šetření a jejím cílem je analyzovat znalosti studentů speciální pedagogiky o hospicové péči v České republice. Výsledky pak poukazují na to, že studenti mají základní povědomí o této problematice. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis "Awareness of special education students about hospice care in the Czech Republic" introduces hospices and hospice care to its reader. The aim of its theoretical part is to define basic terms such as a hospice, hospice care, palliative care and forms of hospice care. Needs of a client and a client's family are analysed within the scope of hospice care. Subchapters also deal with hospice care providers' association, current legislation and financing in the field of hospice care. The thesis' theoretical part concludes with a remark on the Programme "Support of hospice palliative care in the Czech Republic". The research part is based on the quantitative survey and its aim is the analyzation of special education students' knowledge of hospice care in the Czech Republic. Results shows that students have basic knowledge thereof. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |