dc.contributor.advisor | Moree, Dana | |
dc.creator | Vladyková, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2020-08-17T12:58:03Z | |
dc.date.available | 2020-08-17T12:58:03Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/101638 | |
dc.description.abstract | V kontextu moderního světa se objevují různé přístupy k vypořádání se se soužitím lidí z různých kultur. Jedním z těchto přístupů je multikulturní výchova. Multikulturní výchově ve školním prostředí se věnuje mnoho autorů, ovšem vzdělávání se odehrává i mimo školu, a tomu je v kontextu multikulturní výchovy věnována malá pozornost. Cílem této práce je proto předložit náhled do oblasti multikulturní výchovy v kontextu mimoškolního vzdělávání, konkrétně v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež. Výzkum byl proveden v Plzeňském a Karlovarském kraji. Hlavní metodou sběru dat byly polostrukturované rozhovory s vedoucími nízkoprahových zařízení, doplňkovou metodou pak byla analýza dokumentů. | cs_CZ |
dc.description.abstract | There are many aproaches to coexistence people from different culture, in the context of modern world. One of the aproaches is multicultural education. Significant attention has been given to multicultural education in school context, but only little attention has been given to multicultural education in context out of school environment. The aim of this work is presented view to field multicultural education in context out of school environment, specifically in youth club using the treshold principles. Main research method is semi-structure interviews with coordinators of youth club using the treshold priciples in Plzeňský and Karlovarský region, next method is document analysis. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.subject | multiculture education | en_US |
dc.subject | youth club using treshold principles | en_US |
dc.subject | culture | en_US |
dc.subject | identity | en_US |
dc.subject | multiculturalism | en_US |
dc.subject | multikulturní výchova | cs_CZ |
dc.subject | nízkoprahová zařízení pro děti a mládež | cs_CZ |
dc.subject | kultura | cs_CZ |
dc.subject | identita | cs_CZ |
dc.subject | multikulturalismus | cs_CZ |
dc.title | Práce s multikulturními tématy v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2018 | |
dcterms.dateAccepted | 2018-09-11 | |
dc.description.department | Katedra studií občanské společnosti | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Civil Society Studies | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Humanities | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 201873 | |
dc.title.translated | Multicultural Topics in Youth Club Using Treshold Principles | en_US |
dc.contributor.referee | Šťovíčková Jantulová, Magdaléna | |
dc.identifier.aleph | 002201617 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Civil Sector Studies | en_US |
thesis.degree.discipline | Studia občanského sektoru | cs_CZ |
thesis.degree.program | Humanities | en_US |
thesis.degree.program | Humanitní studia | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta humanitních studií::Katedra studií občanské společnosti | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Humanities::Department of Civil Society Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Humanities | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FHS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Studia občanského sektoru | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Civil Sector Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Humanitní studia | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Humanities | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | V kontextu moderního světa se objevují různé přístupy k vypořádání se se soužitím lidí z různých kultur. Jedním z těchto přístupů je multikulturní výchova. Multikulturní výchově ve školním prostředí se věnuje mnoho autorů, ovšem vzdělávání se odehrává i mimo školu, a tomu je v kontextu multikulturní výchovy věnována malá pozornost. Cílem této práce je proto předložit náhled do oblasti multikulturní výchovy v kontextu mimoškolního vzdělávání, konkrétně v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež. Výzkum byl proveden v Plzeňském a Karlovarském kraji. Hlavní metodou sběru dat byly polostrukturované rozhovory s vedoucími nízkoprahových zařízení, doplňkovou metodou pak byla analýza dokumentů. | cs_CZ |
uk.abstract.en | There are many aproaches to coexistence people from different culture, in the context of modern world. One of the aproaches is multicultural education. Significant attention has been given to multicultural education in school context, but only little attention has been given to multicultural education in context out of school environment. The aim of this work is presented view to field multicultural education in context out of school environment, specifically in youth club using the treshold principles. Main research method is semi-structure interviews with coordinators of youth club using the treshold priciples in Plzeňský and Karlovarský region, next method is document analysis. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnosti | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990022016170106986 | |