Zobrazit minimální záznam

Analysis of use of social networks by Tipsport ELH clubs and marketing research of the satisfaction of their fans
dc.contributor.advisorŠtědroň, Bohumír
dc.creatorKothera, Daniel
dc.date.accessioned2018-10-02T17:51:50Z
dc.date.available2018-10-02T17:51:50Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101634
dc.description.abstractNázev: Využívání sociálních sítí kluby Tipsport ELH a marketingový výzkum spokojenosti jejich fanoušků Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit využívání čtyř vybraných sociálních sítí kluby z hokejové nejvyšší soutěže. Následné porovnání všech klubů povede k určitým doporučením, jak na těchto sociálních sítích fungovat. Marketingovým výzkumem zjistit spokojenost fanoušků s používáním sociálních sítí. Metody: Metody, které byly využity v této bakalářské práci jsou: sběr a analýza dat, porovnání. Sběr dat probíhal ze všech profilů klubů na sociálních sítích, následná popisná analýza pak pomohla k interpretaci dat. Porovnání bylo klíčem ke zhodnocení získaných dat. Výsledky: Zjistil jsem, že i když působí dost týmů na sociálních sítích podobně, můžeme pozorovat některé výjimky, které se značně liší od ostatních. Na základě stanovených hypotéz jsem zjistil určité závislosti počtů fanoušků na sociálních sítích. Po analýze všech klubů jsem vyvodil doporučení, kterých by se mohly některé kluby chytit a změnit svůj styl vystupování na sociálních sítích. Také jsem zjistil, že fanoušci jsou většinou spokojení s fungováním klubů na sociálních sítích. Klíčová slova: sociální sítě, marketingový výzkum, Tipsport extraliga ledního hokeje, fanoušcics_CZ
dc.description.abstractTitle: Analysis of use of social networks by Tipsport Czech Extraligas clubs and marketing research of the satisfaction of their fans Objectives: The aim of this bachelor work is to analyze of use of four selected social networks by Tipsport Czech Extraligas clubs. Next goal is comparison each other's profiles will lead to certain recommendations how to use them. By marketing research find out satisfaction of their fans with usage of their social networks profiles. Methods: In my bachelor work I used these methods: collecting and analysis data, comparison. I collected data from social networks profiles of all clubs playing in Tipsport Czech Extraliga. The next step was descriptive analysis which helped me to interpret all the data. Comparison was the key to evaluating acquired data. Results: I have found that even through there are a lot of teams using social networks alike, we can observe some exceptions. Based on the established hypotheses, I found some dependencies on the number for total fans on social networks. After analyzing all the clubs, I drew recommendations that some clubs can use and change their style of social networking. I also found that fans are mostly happy with the functioning of clubs on social networks. Keywords: social networks, marketing research, Tipsport Czech Extraliga, fansen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectTipsport Czech Extraligaen_US
dc.subjectfansen_US
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectTipsport ELHcs_CZ
dc.subjectfanoušcics_CZ
dc.titlevyužívání sociálních sítí kluby Tipsport ELH a marketingový výzkum spokojenosti jejich fanouškůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId192156
dc.title.translatedAnalysis of use of social networks by Tipsport ELH clubs and marketing research of the satisfaction of their fansen_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Využívání sociálních sítí kluby Tipsport ELH a marketingový výzkum spokojenosti jejich fanoušků Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit využívání čtyř vybraných sociálních sítí kluby z hokejové nejvyšší soutěže. Následné porovnání všech klubů povede k určitým doporučením, jak na těchto sociálních sítích fungovat. Marketingovým výzkumem zjistit spokojenost fanoušků s používáním sociálních sítí. Metody: Metody, které byly využity v této bakalářské práci jsou: sběr a analýza dat, porovnání. Sběr dat probíhal ze všech profilů klubů na sociálních sítích, následná popisná analýza pak pomohla k interpretaci dat. Porovnání bylo klíčem ke zhodnocení získaných dat. Výsledky: Zjistil jsem, že i když působí dost týmů na sociálních sítích podobně, můžeme pozorovat některé výjimky, které se značně liší od ostatních. Na základě stanovených hypotéz jsem zjistil určité závislosti počtů fanoušků na sociálních sítích. Po analýze všech klubů jsem vyvodil doporučení, kterých by se mohly některé kluby chytit a změnit svůj styl vystupování na sociálních sítích. Také jsem zjistil, že fanoušci jsou většinou spokojení s fungováním klubů na sociálních sítích. Klíčová slova: sociální sítě, marketingový výzkum, Tipsport extraliga ledního hokeje, fanoušcics_CZ
uk.abstract.enTitle: Analysis of use of social networks by Tipsport Czech Extraligas clubs and marketing research of the satisfaction of their fans Objectives: The aim of this bachelor work is to analyze of use of four selected social networks by Tipsport Czech Extraligas clubs. Next goal is comparison each other's profiles will lead to certain recommendations how to use them. By marketing research find out satisfaction of their fans with usage of their social networks profiles. Methods: In my bachelor work I used these methods: collecting and analysis data, comparison. I collected data from social networks profiles of all clubs playing in Tipsport Czech Extraliga. The next step was descriptive analysis which helped me to interpret all the data. Comparison was the key to evaluating acquired data. Results: I have found that even through there are a lot of teams using social networks alike, we can observe some exceptions. Based on the established hypotheses, I found some dependencies on the number for total fans on social networks. After analyzing all the clubs, I drew recommendations that some clubs can use and change their style of social networking. I also found that fans are mostly happy with the functioning of clubs on social networks. Keywords: social networks, marketing research, Tipsport Czech Extraliga, fansen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code3


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV