Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení
Marketing mix of a Golf Resort Konopiště and a proposal for its improvement
bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/101604Identifikátory
SIS: 176832
Kolekce
- Kvalifikační práce [8432]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šavrda, Petr
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl/a
Klíčová slova (česky)
marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
marketing, services, golf, marketing mix, marketing researchNázev: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucí k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Výsledky: Pomocí výsledků z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy opatření, vedoucí ke zlepšení zkoumaného marketingového mixu. Opatření by měly vést ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a k získání zákazníků nových. Klíčová slova: marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkum
Title: Marketing mix of a Golf Resort Konopiště and a proposal for its improvement Objective: Analysis of the current marketing mix of Golf Resort Konopiště, execution of a questionnaire and following suggestions for its improvements. Methods: The analysis of marketing mix is executed with an quantitative research - a questionnaire. Results: Based on the results from the research, a few improvements were presented. These points should lead to an oveall better marketing mix but mainly they are focused on increasing the satisfaction of current customers and also bringing some new ones into the club. Key words: marketing, services, golf, marketing mix, marketing research