Zobrazit minimální záznam

Motivation of companies for sponsoring ice hockey in the Czech Republic
dc.contributor.advisorŠtědroň, Bohumír
dc.creatorMatějček, Martin
dc.date.accessioned2018-10-02T17:37:50Z
dc.date.available2018-10-02T17:37:50Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101594
dc.description.abstractNázev: Motivace firem ke sponzoringu ledního hokeje v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, co motivuje firmy v prostředí ledního hokeje k tomu, aby klubům poskytovaly své finanční prostředky. Následně pak formulovat doporučení pro vedení jednotlivých klubů, která by jim měla pomoci k dosažení vetší atraktivnosti v očích sponzorů. Metody: Pro získání potřebných dat se výzkum skládá jak z kvantitativní, tak kvalitativní části. Byla tedy využita kombinace dvou základních metod, a to elektronického dotazování a hloubkového interview. Výsledky z elektronického dotazování popisují zkoumanou skutečnost pomocí proměnných (znaků), které lze vyjádřit čísly. Ta vznikala škálováním samotnými respondenty. Výsledky jsou pak zpracovány pomocí statistických metod a následně uspořádány do tabulek a grafů. Pro získání dat méně závislých na názorech a schopnostech respondentů a k prohloubení zjištěných výsledků proběhlo i hloubkové interview, jakožto rozhovor pomocí návodu. Pro interpretaci výsledků bylo vytvořeno vývojové schéma. Výsledky: Výzkumem bylo zjištěno poměrně široké spektrum informací z oblasti sponzoringu. Mezi nejdůležitější patří, že firmy provozují sponzoring u ledního hokeje z důvodu jeho popularity a s ní spojené divácké návštěvnosti. Naopak v...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Motivation of companies for sponsoring ice hockey in the Czech Republic Objectives: The main goal of this work is to find out by marketing research what motivates companies in the ice hockey environment to provide their funds to clubs. Then formulate recommendations for club managers to help them achieve greater attractiveness in the eyes of sponsors. Methods: To obtain the necessary data, the research consisted of both quantitative and qualitative parts. Thus, a combination of two basic methods was used, namely electronic polling and in-depth interview. The results of the electronic poll describe the examined facts by means of variables (characters) that can be expressed by numbers. Those were created with scaling by the respondents themselves. The results are then processed using statistical methods and arranged in tables and graphs. To gain data less dependent on the opinions and abilities of the respondents, and to deepen the findings, an in-depth interview was conducted as an interview with the instructions. A development scheme was created to interpret the results. Results: Research has revealed a relatively broad spectrum of information about sponsorship. The most important thing is that companies run ice hockey sponsorship because of its popularity and its audience attendance....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjecthockey cluben_US
dc.subjectpartnershipen_US
dc.subjectquid pro quoen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjecthokejový klubcs_CZ
dc.subjectpartnerstvícs_CZ
dc.subjectprotislužbycs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.titleMotivace firem ke sponzoringu ledního hokeje v České republicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId190978
dc.title.translatedMotivation of companies for sponsoring ice hockey in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Motivace firem ke sponzoringu ledního hokeje v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, co motivuje firmy v prostředí ledního hokeje k tomu, aby klubům poskytovaly své finanční prostředky. Následně pak formulovat doporučení pro vedení jednotlivých klubů, která by jim měla pomoci k dosažení vetší atraktivnosti v očích sponzorů. Metody: Pro získání potřebných dat se výzkum skládá jak z kvantitativní, tak kvalitativní části. Byla tedy využita kombinace dvou základních metod, a to elektronického dotazování a hloubkového interview. Výsledky z elektronického dotazování popisují zkoumanou skutečnost pomocí proměnných (znaků), které lze vyjádřit čísly. Ta vznikala škálováním samotnými respondenty. Výsledky jsou pak zpracovány pomocí statistických metod a následně uspořádány do tabulek a grafů. Pro získání dat méně závislých na názorech a schopnostech respondentů a k prohloubení zjištěných výsledků proběhlo i hloubkové interview, jakožto rozhovor pomocí návodu. Pro interpretaci výsledků bylo vytvořeno vývojové schéma. Výsledky: Výzkumem bylo zjištěno poměrně široké spektrum informací z oblasti sponzoringu. Mezi nejdůležitější patří, že firmy provozují sponzoring u ledního hokeje z důvodu jeho popularity a s ní spojené divácké návštěvnosti. Naopak v...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Motivation of companies for sponsoring ice hockey in the Czech Republic Objectives: The main goal of this work is to find out by marketing research what motivates companies in the ice hockey environment to provide their funds to clubs. Then formulate recommendations for club managers to help them achieve greater attractiveness in the eyes of sponsors. Methods: To obtain the necessary data, the research consisted of both quantitative and qualitative parts. Thus, a combination of two basic methods was used, namely electronic polling and in-depth interview. The results of the electronic poll describe the examined facts by means of variables (characters) that can be expressed by numbers. Those were created with scaling by the respondents themselves. The results are then processed using statistical methods and arranged in tables and graphs. To gain data less dependent on the opinions and abilities of the respondents, and to deepen the findings, an in-depth interview was conducted as an interview with the instructions. A development scheme was created to interpret the results. Results: Research has revealed a relatively broad spectrum of information about sponsorship. The most important thing is that companies run ice hockey sponsorship because of its popularity and its audience attendance....en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV