Show simple item record

Marketing research of the customers' satisfaction in RS Sportcetrum
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorBrožová, Ivona
dc.date.accessioned2018-10-02T17:09:38Z
dc.date.available2018-10-02T17:09:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101527
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentra Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami RS Sportcentra Získané názory a připomínky k poskytovaným službám poslouží k vypracování návrhů na možné zlepšení těchto služeb. Návrhy na zlepšení budou předloženy vedení RS Sportcentra. Po předložení návrhů bude vyslechnut názor manažera a jeho budoucí postup ve vedení sportcentra. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. K prohloubení výzkumu byly využity kvalitativní rozhovory pomocí návodu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí grafů a klasifikačních křížů. Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci RS Sportcentra poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management sportcentra zapracovat. Na základě výsledků výzkumu byla sestavena doporučení a předložena vedení RS Sportcentra. Klíčová slova: sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníkacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research of customer satisfaction at RS Sportcentrum Objectives: The goal of the bachelor thesis is to find out,through marketing research, the customer satisfaction of the services offered at RS Sportcentrum. The opinions and comments received on the services provided will serve to develop proposals for possible improvements to these services. Suggestions for improvement will be submitted to the RS Sportcentrum management. After submitting the proposals, the manager's opinion and their future progress in the management of the sport center will be heard. Methods: To determine customer satisfaction, quantitative research was conducted through written and electronic queries. Qualitative interviews were used to guide the research. Results: Research results are captured using graphs and cross classification. The results show that RS Sportcentrum customers are quite satisfied. Still, certain inquiries revealed some shortcomings on which the management of the sports center could improve on. Based on the results of the research, recommendations were made and presented to the RS Sportcentrum management. Keywords: sports marketing, services, sports services, customer satisfactionen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsports marketingen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectsports servicesen_US
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectslužbycs_CZ
dc.subjectsportovní službycs_CZ
dc.subjectspokojenost zákazníkacs_CZ
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentracs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId189256
dc.title.translatedMarketing research of the customers' satisfaction in RS Sportcetrumen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentra Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami RS Sportcentra Získané názory a připomínky k poskytovaným službám poslouží k vypracování návrhů na možné zlepšení těchto služeb. Návrhy na zlepšení budou předloženy vedení RS Sportcentra. Po předložení návrhů bude vyslechnut názor manažera a jeho budoucí postup ve vedení sportcentra. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. K prohloubení výzkumu byly využity kvalitativní rozhovory pomocí návodu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí grafů a klasifikačních křížů. Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci RS Sportcentra poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management sportcentra zapracovat. Na základě výsledků výzkumu byla sestavena doporučení a předložena vedení RS Sportcentra. Klíčová slova: sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníkacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of customer satisfaction at RS Sportcentrum Objectives: The goal of the bachelor thesis is to find out,through marketing research, the customer satisfaction of the services offered at RS Sportcentrum. The opinions and comments received on the services provided will serve to develop proposals for possible improvements to these services. Suggestions for improvement will be submitted to the RS Sportcentrum management. After submitting the proposals, the manager's opinion and their future progress in the management of the sport center will be heard. Methods: To determine customer satisfaction, quantitative research was conducted through written and electronic queries. Qualitative interviews were used to guide the research. Results: Research results are captured using graphs and cross classification. The results show that RS Sportcentrum customers are quite satisfied. Still, certain inquiries revealed some shortcomings on which the management of the sports center could improve on. Based on the results of the research, recommendations were made and presented to the RS Sportcentrum management. Keywords: sports marketing, services, sports services, customer satisfactionen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV