Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of the hockey club HC Energie Karlovy Vary
dc.contributor.advisorPecinová, Markéta
dc.creatorStrnad, Daniel
dc.date.accessioned2018-10-01T12:35:16Z
dc.date.available2018-10-01T12:35:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101465
dc.description.abstract1 Abstract Title: Marketing communication of the hockey club HC Energie Karlovy Vary Objectives: The main goal of this thesis is to prepare specific and feasible proposals for improvement of marketing communication of the hockey club HC Energie Karlovy Vary. Methods: In the thesis were used methods of qualitative interviews that were made in the form of semi-structured interview. These interviews helped me to get into the issue of marketing communication at the sports club and also to gain the opinion of the audience on the club's marketing activities. In the thesis were also used methods of observation and analysis of internal documents. Results: In the thesis was made analysis which identified weaknesses of the hockey club HC Energie Karlovy Vary. The analysis shows that the club has the biggest problems in sponsoring and promotion. Based on this were made specific proposals for improving marketing communication. Keywords: Marketing, sponsoring, advertisement, audience, sports cluben_US
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary Cíle: Hlavním cílem práce je na základě analýzy sestavit konkrétní a realizovatelné návrhy na zlepšení marketingové komunikace v klubu HC Energie Karlovy Vary. Metody: V práci bylo využito metod kvalitativních rozhovorů, které byly provedeny formou polostrukturovaného interview. Tyto rozhovory mi pomohly proniknout do problematiky marketingové komunikace ve sportovním klubu, a také k získání názoru diváků na marketingové aktivity klubu. V práci bylo dále využito metod pozorování a analýzy interních dokumentů. Výsledky: Byla provedena analýza, kterou byly zjištěny slabiny hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary. Z analýzy vyplývá, že klub má největší problémy ve sponzoringu a v propagaci. Na základě toho byly sestaveny konkrétní návrhy na vylepšení marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, reklama, diváci, sportovní klubcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectsponsoringen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectaudienceen_US
dc.subjectsports cluben_US
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectdivácics_CZ
dc.subjectsportovní klubcs_CZ
dc.titleMarketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Varycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-10
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId190279
dc.title.translatedMarketing communication of the hockey club HC Energie Karlovy Varyen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary Cíle: Hlavním cílem práce je na základě analýzy sestavit konkrétní a realizovatelné návrhy na zlepšení marketingové komunikace v klubu HC Energie Karlovy Vary. Metody: V práci bylo využito metod kvalitativních rozhovorů, které byly provedeny formou polostrukturovaného interview. Tyto rozhovory mi pomohly proniknout do problematiky marketingové komunikace ve sportovním klubu, a také k získání názoru diváků na marketingové aktivity klubu. V práci bylo dále využito metod pozorování a analýzy interních dokumentů. Výsledky: Byla provedena analýza, kterou byly zjištěny slabiny hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary. Z analýzy vyplývá, že klub má největší problémy ve sponzoringu a v propagaci. Na základě toho byly sestaveny konkrétní návrhy na vylepšení marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, reklama, diváci, sportovní klubcs_CZ
uk.abstract.en1 Abstract Title: Marketing communication of the hockey club HC Energie Karlovy Vary Objectives: The main goal of this thesis is to prepare specific and feasible proposals for improvement of marketing communication of the hockey club HC Energie Karlovy Vary. Methods: In the thesis were used methods of qualitative interviews that were made in the form of semi-structured interview. These interviews helped me to get into the issue of marketing communication at the sports club and also to gain the opinion of the audience on the club's marketing activities. In the thesis were also used methods of observation and analysis of internal documents. Results: In the thesis was made analysis which identified weaknesses of the hockey club HC Energie Karlovy Vary. The analysis shows that the club has the biggest problems in sponsoring and promotion. Based on this were made specific proposals for improving marketing communication. Keywords: Marketing, sponsoring, advertisement, audience, sports cluben_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV