Show simple item record

The choice and use of foreigners in marketing of czech volleyball teams
dc.contributor.advisorCrossan, William Morea
dc.creatorLenc, Ondřej
dc.date.accessioned2018-10-01T12:22:00Z
dc.date.available2018-10-01T12:22:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101397
dc.description.abstractTitle: The choice and use of foreigners in marketing of Czech volleyball teams Objectives: The aim of this work is to discover, through quality research, how teams are choosing foreigners, and how they use them in marketing activities. Based on these findings, formulate recommendations which could be helpful for improving the process of choosing foreign players and their use in marketing. Methods: To obtain the necessary data qualitative research was used, based on semi- structured interviews with the managers of the teams. The results were evaluated using comparative analysis in order to formulate the recommendations. Results: Based on the interviews, it was found that the managers cannot imagine playing in the Czech highest league without foreigners. Other than game results, which should improve with the use of foreigners, managers view the players as a goods, which they can sell to the fans through marketing. Choosing to use foreigners is based on their salary requirements, which are usually quite a bit lower in comparison with the same skilled Czech players. Speaking about the contracts, the managers tend to offer one-year contracts with a one year option. Keywords: globalization, migration, sports environment, marketing environment, social network.en_US
dc.description.abstractNázev: Výběr zahraničních hráčů a jejich využití v marketingu českých volejbalových klubů Cíle: Hlavním cílem této práce je za pomoci marketingového výzkumu zjistit, jak kluby vybírají zahraniční hráče a jakým způsobem je využívají ve svých marketingových aktivitách. Následně pak formulovat doporučení, které by měly přispět ke zkvalitnění výběru zahraničních hráčů a jejich využití v marketingu. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito kvalitativního výzkumu, který byl založen na polostrukturovaném rozhovoru s manažery jednotlivých klubů. Výsledky rozhovorů byly podrobeny komparativní analýze, na jejímž základě byla vyhotovena doporučení. Výsledky: Z rozhovorů vyplynulo, že si manažeři bez zahraničních hráčů nedokáží dnešní prostředí nejvyšší volejbalové soutěže ani představit. Kromě výsledků, které by se s příchodem zahraničních hráčů měli zlepšit, vnímají manažeři zahraniční hráče jako zboží, které mohou prostřednictvím marketingu divákům prodat. Pro angažování zahraničních hráčů hovoří i fakt, že jsou co do platových požadavků výrazně levnější, než srovnatelní hráči z Čech. Při podpisu smluv se zahraničními hráči manažeři nejčastěji volí variantu jednoročního kontraktu s případnou obcí na rok další. Klíčová slova: globalizace, migrace, sportovní prostředí, marketingové prostředí, sociální sítě.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectForeignersen_US
dc.subjectVolleyballen_US
dc.subjectFan attendanceen_US
dc.subjectKidsen_US
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectCizincics_CZ
dc.subjectVolejbalcs_CZ
dc.subjectNávštevnostcs_CZ
dc.subjectDětics_CZ
dc.titleVýběr zahraničních hráčů a jejich využití v marketingu českých volejbalových klubůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-10
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId189670
dc.title.translatedThe choice and use of foreigners in marketing of czech volleyball teamsen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Výběr zahraničních hráčů a jejich využití v marketingu českých volejbalových klubů Cíle: Hlavním cílem této práce je za pomoci marketingového výzkumu zjistit, jak kluby vybírají zahraniční hráče a jakým způsobem je využívají ve svých marketingových aktivitách. Následně pak formulovat doporučení, které by měly přispět ke zkvalitnění výběru zahraničních hráčů a jejich využití v marketingu. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito kvalitativního výzkumu, který byl založen na polostrukturovaném rozhovoru s manažery jednotlivých klubů. Výsledky rozhovorů byly podrobeny komparativní analýze, na jejímž základě byla vyhotovena doporučení. Výsledky: Z rozhovorů vyplynulo, že si manažeři bez zahraničních hráčů nedokáží dnešní prostředí nejvyšší volejbalové soutěže ani představit. Kromě výsledků, které by se s příchodem zahraničních hráčů měli zlepšit, vnímají manažeři zahraniční hráče jako zboží, které mohou prostřednictvím marketingu divákům prodat. Pro angažování zahraničních hráčů hovoří i fakt, že jsou co do platových požadavků výrazně levnější, než srovnatelní hráči z Čech. Při podpisu smluv se zahraničními hráči manažeři nejčastěji volí variantu jednoročního kontraktu s případnou obcí na rok další. Klíčová slova: globalizace, migrace, sportovní prostředí, marketingové prostředí, sociální sítě.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The choice and use of foreigners in marketing of Czech volleyball teams Objectives: The aim of this work is to discover, through quality research, how teams are choosing foreigners, and how they use them in marketing activities. Based on these findings, formulate recommendations which could be helpful for improving the process of choosing foreign players and their use in marketing. Methods: To obtain the necessary data qualitative research was used, based on semi- structured interviews with the managers of the teams. The results were evaluated using comparative analysis in order to formulate the recommendations. Results: Based on the interviews, it was found that the managers cannot imagine playing in the Czech highest league without foreigners. Other than game results, which should improve with the use of foreigners, managers view the players as a goods, which they can sell to the fans through marketing. Choosing to use foreigners is based on their salary requirements, which are usually quite a bit lower in comparison with the same skilled Czech players. Speaking about the contracts, the managers tend to offer one-year contracts with a one year option. Keywords: globalization, migration, sports environment, marketing environment, social network.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV