Zobrazit minimální záznam

Support options for personal assistants in the plan of childern education from socially disadvantaged environment
dc.contributor.advisorMatoušek, Oldřich
dc.creatorCesneková, Zuzana
dc.date.accessioned2020-08-21T13:57:07Z
dc.date.available2020-08-21T13:57:07Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/10135
dc.description.abstractPřímá práce pomáhajícího pracovníka s klientem klade na pomáhajícího vysoké osobnostní nároky. Je zkouškou jeho psychiky, morálního uvažování, expertnosti či dokonce fyzické zdatnosti. Jakým způsobem může organizace, za kterou pomáhající z pozice své profese vystupuje, podpořit pracovníka v jeho úsilí zodpovědně a bezpečně vstupovat do vztahu s klientem a nabízet mu tak co možná nejkvalitnější služby? Snažila jsem se ve své práci nastínit jeden konkrétní projekt pražské neziskové organizace, který je postaven na práci osobního asistenta s dítětem ze sociálně znevýhodněného prostředí (zejm. dětský domov a sociálně slabá rodina). Projekt se zabývá vzdělávacími aktivitami těchto dětí (doučování problémových předmětů, příprava na přijímací zkoušky především na odborná učiliště, zvyšování vzdělanostní úrovně, aktivní přístup k informacím atp.). Na projekt jsem nahlížela, jak vyplývá z předchozího odstavce, z pohledu toho, jakým způsobem je ze strany organizace osobním asistentům při této práci poskytována podpora. Mým cílem bylo jednak zmapovat současný stav a následně, na základě zjištěných informací, dát k dispozici návrh opatření, která by měla, dle mého názoru, danou problematiku ošetřovat. V souvislosti s tím bylo také mým cílem vytvořit seznam opěrných bodů, které by měly organizaci pomoci při náboru...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti podpory osobních asistentů v projektu vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-31
dc.description.departmentKatedra sociální prácecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Social Worken_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId27888
dc.title.translatedSupport options for personal assistants in the plan of childern education from socially disadvantaged environmenten_US
dc.contributor.refereeČedík, Miloslav
dc.identifier.aleph000589254
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Politicy and Social Worken_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociální prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Social Worken_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Worken_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Politicy and Social Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPřímá práce pomáhajícího pracovníka s klientem klade na pomáhajícího vysoké osobnostní nároky. Je zkouškou jeho psychiky, morálního uvažování, expertnosti či dokonce fyzické zdatnosti. Jakým způsobem může organizace, za kterou pomáhající z pozice své profese vystupuje, podpořit pracovníka v jeho úsilí zodpovědně a bezpečně vstupovat do vztahu s klientem a nabízet mu tak co možná nejkvalitnější služby? Snažila jsem se ve své práci nastínit jeden konkrétní projekt pražské neziskové organizace, který je postaven na práci osobního asistenta s dítětem ze sociálně znevýhodněného prostředí (zejm. dětský domov a sociálně slabá rodina). Projekt se zabývá vzdělávacími aktivitami těchto dětí (doučování problémových předmětů, příprava na přijímací zkoušky především na odborná učiliště, zvyšování vzdělanostní úrovně, aktivní přístup k informacím atp.). Na projekt jsem nahlížela, jak vyplývá z předchozího odstavce, z pohledu toho, jakým způsobem je ze strany organizace osobním asistentům při této práci poskytována podpora. Mým cílem bylo jednak zmapovat současný stav a následně, na základě zjištěných informací, dát k dispozici návrh opatření, která by měla, dle mého názoru, danou problematiku ošetřovat. V souvislosti s tím bylo také mým cílem vytvořit seznam opěrných bodů, které by měly organizaci pomoci při náboru...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociální prácecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990005892540106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV