dc.contributor.advisor | Wildová, Radka | |
dc.creator | Sasková, Marcela | |
dc.date.accessioned | 2018-11-26T12:14:16Z | |
dc.date.available | 2018-11-26T12:14:16Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/101272 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je seznámit čtenáře s novým psacím modelem Comenia Script a s výsledky jeho zavádění v prvních letech školní docházky. Teoretická část se zabývá vývojem písma, charakteristikou psací latinky i písma Comenia Script a současnou výukou počátečního psaní. V praktické části jsou analyzovány poznatky získané v průběhu participačního pozorování svěřeného vzorku respondentů a vyhodnoceno dotazníkové šetření zaměřené na názory rodičů zúčastněných žáků. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of this diploma thesis is to introduce the reader to a new writing model Comenia Script and the results of its establishing during the first years of a school attendance. The theoretical part deals with a developement of a script, a characteristic of a cursive Latin alphabet writing and Comenia Script and a contemporary education of a first-year writing. In the practical part the findings gathered during the participant observation of the entrusted sample of respondents were analysed and the questionnaire survey focussed on attitudes of involved pupils' parents was evaluated. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | písmo | cs_CZ |
dc.subject | psací latinka | cs_CZ |
dc.subject | Comenia Script | cs_CZ |
dc.subject | výuka psaní | cs_CZ |
dc.subject | rukopis | cs_CZ |
dc.subject | script | en_US |
dc.subject | cursive Latin alphabet writing | en_US |
dc.subject | Comenia Script | en_US |
dc.subject | writing education | en_US |
dc.subject | handwriting | en_US |
dc.title | Výuka psaní prostřednictvím písma Comenia Script | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2018 | |
dcterms.dateAccepted | 2018-09-05 | |
dc.description.department | Katedra preprimární a primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 124255 | |
dc.title.translated | Teaching writing by means of the Comenia Script handwriting font | en_US |
dc.contributor.referee | Ronková, Jolana | |
dc.identifier.aleph | 002200796 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem této diplomové práce je seznámit čtenáře s novým psacím modelem Comenia Script a s výsledky jeho zavádění v prvních letech školní docházky. Teoretická část se zabývá vývojem písma, charakteristikou psací latinky i písma Comenia Script a současnou výukou počátečního psaní. V praktické části jsou analyzovány poznatky získané v průběhu participačního pozorování svěřeného vzorku respondentů a vyhodnoceno dotazníkové šetření zaměřené na názory rodičů zúčastněných žáků. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this diploma thesis is to introduce the reader to a new writing model Comenia Script and the results of its establishing during the first years of a school attendance. The theoretical part deals with a developement of a script, a characteristic of a cursive Latin alphabet writing and Comenia Script and a contemporary education of a first-year writing. In the practical part the findings gathered during the participant observation of the entrusted sample of respondents were analysed and the questionnaire survey focussed on attitudes of involved pupils' parents was evaluated. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
dc.identifier.lisID | 990022007960106986 | |