Zobrazit minimální záznam

Artificial player for Dota 2
dc.contributor.advisorGemrot, Jakub
dc.creatorKočur, Jan
dc.date.accessioned2018-09-27T10:05:48Z
dc.date.available2018-09-27T10:05:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101254
dc.description.abstractDota 2 is one of the most popular strategic computer games of the Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) genre. MOBA games are based on teamwork and tactical thinking. That makes them an interesting platform for the artificial intelligence (AI) research, that aims to create artificial agents capable of playing the game. However, there does not exist any framework, that would allow the development of complex agents. First, we developed a framework that allows the creation of agents for Dota 2 in Java. Second, we implemented an agent above the framework, that is capable of playing the game.We have divided the work into two parts. First, we have analyzed requirements for our framework and described its architecture. Second, we have analyzed Dota 2 from the AI perspective and implemented agents above our framework. Our agents were capable of playing the game. The framework can be used for further research.en_US
dc.description.abstractDota 2 patří mezi nejoblíbenější strategické počítačové hry žánru Multiplayer Online Battle Arena (MOBA), který je typický svými nároky na týmovou spolupráci a taktické myšlení hráčů. To činí žánr zajímavou platformou pro výzkum umělé inteligence (AI), který se často zabývá tvorbou agentů hrajících hru. Hry žánru neposkytují nástroje umožňující vývoj složitějších agentů. Prvním cílem této práce bylo vytvořit rozhraní, které umožní vývoj, agentů pro Dotu 2 v Javě. Druhým cílem bylo vytvořit agenta hrajícího Dotu 2, který prokáže funkčnost rozhraní. Práci jsme rozdělili do dvou částí. Nejdříve jsme vytvořili nároky na rozhraní a popsali jsme jeho architekturu. V druhé části práce jsme analyzovali Dotu 2 z perspektivy AI a implementovali vlastní agenty nad vytvořeným rozhraním. Naši agenti byli schopni prokázat funkčnost rozhraní a zvládnutí základních herních dovedností. Výsledné rozhraní může být použito pro další výzkum umělé inteligence.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.subjectMOBAen_US
dc.subjectDota 2en_US
dc.subjectinfluence mapsen_US
dc.subjectutility theoryen_US
dc.subjectumělá inteligencecs_CZ
dc.subjectMOBAcs_CZ
dc.subjectDota 2cs_CZ
dc.subjectmapy vlivucs_CZ
dc.subjectteorie užitkucs_CZ
dc.titleUmělý hráč pro Dotu 2cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-06
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId197576
dc.title.translatedArtificial player for Dota 2en_US
dc.contributor.refereeParízek, Pavel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftware and Data Engineeringen_US
thesis.degree.disciplineSoftwarové a datové inženýrstvícs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSoftwarové a datové inženýrstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enSoftware and Data Engineeringen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDota 2 patří mezi nejoblíbenější strategické počítačové hry žánru Multiplayer Online Battle Arena (MOBA), který je typický svými nároky na týmovou spolupráci a taktické myšlení hráčů. To činí žánr zajímavou platformou pro výzkum umělé inteligence (AI), který se často zabývá tvorbou agentů hrajících hru. Hry žánru neposkytují nástroje umožňující vývoj složitějších agentů. Prvním cílem této práce bylo vytvořit rozhraní, které umožní vývoj, agentů pro Dotu 2 v Javě. Druhým cílem bylo vytvořit agenta hrajícího Dotu 2, který prokáže funkčnost rozhraní. Práci jsme rozdělili do dvou částí. Nejdříve jsme vytvořili nároky na rozhraní a popsali jsme jeho architekturu. V druhé části práce jsme analyzovali Dotu 2 z perspektivy AI a implementovali vlastní agenty nad vytvořeným rozhraním. Naši agenti byli schopni prokázat funkčnost rozhraní a zvládnutí základních herních dovedností. Výsledné rozhraní může být použito pro další výzkum umělé inteligence.cs_CZ
uk.abstract.enDota 2 is one of the most popular strategic computer games of the Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) genre. MOBA games are based on teamwork and tactical thinking. That makes them an interesting platform for the artificial intelligence (AI) research, that aims to create artificial agents capable of playing the game. However, there does not exist any framework, that would allow the development of complex agents. First, we developed a framework that allows the creation of agents for Dota 2 in Java. Second, we implemented an agent above the framework, that is capable of playing the game.We have divided the work into two parts. First, we have analyzed requirements for our framework and described its architecture. Second, we have analyzed Dota 2 from the AI perspective and implemented agents above our framework. Our agents were capable of playing the game. The framework can be used for further research.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV