Zobrazit minimální záznam

"Twelve and Holding" - content analysis of student essays
dc.contributor.advisorVoda, Jan
dc.creatorNechutná, Gabriela
dc.date.accessioned2018-09-27T09:48:27Z
dc.date.available2018-09-27T09:48:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101165
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis is the professional vision of the students of teaching and their view on problems of adolescent children. Based on a literature review, we first define the concepts of pubescent and factors affecting adolescence and professional vision in the theoretical part. That research part deals with content analysis of essays about Michael Cuesta's Twelve and Holding (2005), which was developed by the students of the 1st year of combined study, the branch of teaching for primary school (hereinafter referred to as "students") as part of the teaching of the subject Introduction to Pedagogy at the Department of Primary Education at the Faculty of Education of Charles University. The goal of this research is to describe how students, at the beginning of their studies, are able to perceive the problems of the children presented in the film. KEYWORDS pubescent, developmental psychology, professional vision, essay, film educationen_US
dc.description.abstractTématem diplomové práce je profesní vidění studentů učitelství a jejich pohled na problémy dospívajících dětí. Na základě rešerše odborné literatury jsou nejdříve v teoretické části vymezeny pojmy pubescent a faktory ovlivňující dospívání a problematika profesní vidění. Výzkumná část práce se pak zabývá obsahovou analýzou esejů o filmu Michaela Cuesta "Dvanáctiletí" (Twelve and Holding; 2005), kterou zpracovávali studenti 1. ročníku kombinovaného studia, oboru učitelství pro 1. stupeň základní školy (dále jen "studenti") jako součást výuky předmětu Úvod do pedagogiky na Katedře primární pedagogiky na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Tyto eseje jsou předmětem výzkumu, jehož cílem bylo popsat a utřídit, jaké problémy dětí ve filmu jsou studenti na počátku studia s to postřehnout a jak o nich uvažují. KLÍČOVÁ SLOVA pubescent, vývojová psychologie, profesní vidění, esej, filmová výchovacs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectprofessional visionen_US
dc.subjectgetting matureen_US
dc.subjectprofesní viděnícs_CZ
dc.subjectdospívánícs_CZ
dc.title"Dvanáctiletí" - obsahová analýza studentských esejůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-05
dc.description.departmentKatedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId188421
dc.title.translated"Twelve and Holding" - content analysis of student essaysen_US
dc.contributor.refereeUhlířová, Jana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem diplomové práce je profesní vidění studentů učitelství a jejich pohled na problémy dospívajících dětí. Na základě rešerše odborné literatury jsou nejdříve v teoretické části vymezeny pojmy pubescent a faktory ovlivňující dospívání a problematika profesní vidění. Výzkumná část práce se pak zabývá obsahovou analýzou esejů o filmu Michaela Cuesta "Dvanáctiletí" (Twelve and Holding; 2005), kterou zpracovávali studenti 1. ročníku kombinovaného studia, oboru učitelství pro 1. stupeň základní školy (dále jen "studenti") jako součást výuky předmětu Úvod do pedagogiky na Katedře primární pedagogiky na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Tyto eseje jsou předmětem výzkumu, jehož cílem bylo popsat a utřídit, jaké problémy dětí ve filmu jsou studenti na počátku studia s to postřehnout a jak o nich uvažují. KLÍČOVÁ SLOVA pubescent, vývojová psychologie, profesní vidění, esej, filmová výchovacs_CZ
uk.abstract.enThe topic of the diploma thesis is the professional vision of the students of teaching and their view on problems of adolescent children. Based on a literature review, we first define the concepts of pubescent and factors affecting adolescence and professional vision in the theoretical part. That research part deals with content analysis of essays about Michael Cuesta's Twelve and Holding (2005), which was developed by the students of the 1st year of combined study, the branch of teaching for primary school (hereinafter referred to as "students") as part of the teaching of the subject Introduction to Pedagogy at the Department of Primary Education at the Faculty of Education of Charles University. The goal of this research is to describe how students, at the beginning of their studies, are able to perceive the problems of the children presented in the film. KEYWORDS pubescent, developmental psychology, professional vision, essay, film educationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV