Show simple item record

Contemporary trends of education of children in family
dc.contributor.advisorSedláčková, Daniela
dc.creatorZídek, Marija
dc.date.accessioned2018-08-16T09:57:19Z
dc.date.available2018-08-16T09:57:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/100693
dc.description.abstractThis bachelor thesis is named Contemporary trends of education of children in family. It is clear from the title that the thesis is devoted mainly to current educational approaches that respond to changes of both global and social character. The thesis is conceived in theory and its main aim is to describe several contemporary educational tendencies and to outline their common features. The bachelor thesis is divided into two imaginary parts. The first deals with the conceptual definition and general concept of family and education. The second, more extensive part focuses on the description of five selected educational approaches and their summary. In the thesis we can find a philosophical reflection on the encouragement of individualism and its impact on the lives of these individuals. This bachelor thesis also includes references to classical authors, which undoubtedly influenced the current concept of education. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce nese název Současné tendence ve výchově dětí v rodině. Z názvu je patrné, že se práce věnuje především aktuálním výchovným směrům, které reagují na změny jak globálního, tak společenského charakteru. Práce je koncipována teoreticky a jejím hlavním cílem je popsat několik současných výchovných tendencí a vytyčit jejich společné znaky. Bakalářská práce je dělena na dvě pomyslné části. Jedna se zabývá pojmovému vymezení a obecnému pojetí témat rodiny a výchovy. Druhá, obsáhlejší část, se zaměřuje na popis pěti vybraných výchovných směrů a jejich následné shrnutí. V práci najdeme filozofická zamyšlení nad opěvováním individualismu a jeho dopadu na život jedinců. Mimo jiné v této bakalářské práci najdeme odkazy na klasické autory, kteří nepochybně ovlivnili i současné pojetí výchovy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectvýchova|rodina|děti|autority|výchovný stylycs_CZ
dc.subjecteducation|family|children|authority|education stylesen_US
dc.titleSoučasné tendence ve výchově dětí v rodiněcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-21
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId191342
dc.title.translatedContemporary trends of education of children in familyen_US
dc.contributor.refereePelzová, Markéta
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce nese název Současné tendence ve výchově dětí v rodině. Z názvu je patrné, že se práce věnuje především aktuálním výchovným směrům, které reagují na změny jak globálního, tak společenského charakteru. Práce je koncipována teoreticky a jejím hlavním cílem je popsat několik současných výchovných tendencí a vytyčit jejich společné znaky. Bakalářská práce je dělena na dvě pomyslné části. Jedna se zabývá pojmovému vymezení a obecnému pojetí témat rodiny a výchovy. Druhá, obsáhlejší část, se zaměřuje na popis pěti vybraných výchovných směrů a jejich následné shrnutí. V práci najdeme filozofická zamyšlení nad opěvováním individualismu a jeho dopadu na život jedinců. Mimo jiné v této bakalářské práci najdeme odkazy na klasické autory, kteří nepochybně ovlivnili i současné pojetí výchovy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is named Contemporary trends of education of children in family. It is clear from the title that the thesis is devoted mainly to current educational approaches that respond to changes of both global and social character. The thesis is conceived in theory and its main aim is to describe several contemporary educational tendencies and to outline their common features. The bachelor thesis is divided into two imaginary parts. The first deals with the conceptual definition and general concept of family and education. The second, more extensive part focuses on the description of five selected educational approaches and their summary. In the thesis we can find a philosophical reflection on the encouragement of individualism and its impact on the lives of these individuals. This bachelor thesis also includes references to classical authors, which undoubtedly influenced the current concept of education. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV