dc.contributor.advisor | Švandová, Martina | |
dc.creator | Slejšková, Eliška | |
dc.date.accessioned | 2018-08-02T10:03:00Z | |
dc.date.available | 2018-08-02T10:03:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/100658 | |
dc.description.abstract | This Bachelor Thesis describes different types of pre-school facilities and individual care provided for children in each of them. The goal of this thesis is to find out what the point of view of the parents of the children is on such a topic and to create evaluation. A field research based on personal observation will be made in each of those facilities providing more complex results. The theoretical part of this Thesis describes general definitions of pre-school education and presents different possibilities that exist on the market. The practical part is divided into two parts: survey and own observation (field research). | en_US |
dc.description.abstract | Bakalářská práce popisuje typy předškolních zařízení a individuální přístup k dětem v každém z nich. Cílem celé práce je zjištění a vyhodnocení pohledu rodičů na tuto problematiku. Pro průkaznější šetření bude předložen ještě výzkum metodou mého vlastního pozorování v jednotlivých zařízeních. Teoretická část seznámí s obecnými definicemi předškolního vzdělávání a představí jednotlivé typy a možnosti volby. Praktická část bude rozdělena na dotazníkové šetření a pozorování. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | předškolní věk|předškolní zařízení|individuální přístup|předškolní pedagogika | cs_CZ |
dc.subject | pre-school age|pre-school facilities|individual approach|pre-school education | en_US |
dc.title | Míra individuálního přístupu k dětem v různých typech předškolních zařízení | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2018 | |
dcterms.dateAccepted | 2018-05-21 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 191340 | |
dc.title.translated | Degree of individual approach to children in various kinds pre-school facilities | en_US |
dc.contributor.referee | Pálenská, Jana | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce popisuje typy předškolních zařízení a individuální přístup k dětem v každém z nich. Cílem celé práce je zjištění a vyhodnocení pohledu rodičů na tuto problematiku. Pro průkaznější šetření bude předložen ještě výzkum metodou mého vlastního pozorování v jednotlivých zařízeních. Teoretická část seznámí s obecnými definicemi předškolního vzdělávání a představí jednotlivé typy a možnosti volby. Praktická část bude rozdělena na dotazníkové šetření a pozorování. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This Bachelor Thesis describes different types of pre-school facilities and individual care provided for children in each of them. The goal of this thesis is to find out what the point of view of the parents of the children is on such a topic and to create evaluation. A field research based on personal observation will be made in each of those facilities providing more complex results. The theoretical part of this Thesis describes general definitions of pre-school education and presents different possibilities that exist on the market. The practical part is divided into two parts: survey and own observation (field research). | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |