Zobrazit minimální záznam

Degree of individual approach to children in various kinds pre-school facilities
dc.contributor.advisorŠvandová, Martina
dc.creatorSlejšková, Eliška
dc.date.accessioned2018-08-02T10:03:00Z
dc.date.available2018-08-02T10:03:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/100658
dc.description.abstractThis Bachelor Thesis describes different types of pre-school facilities and individual care provided for children in each of them. The goal of this thesis is to find out what the point of view of the parents of the children is on such a topic and to create evaluation. A field research based on personal observation will be made in each of those facilities providing more complex results. The theoretical part of this Thesis describes general definitions of pre-school education and presents different possibilities that exist on the market. The practical part is divided into two parts: survey and own observation (field research).en_US
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje typy předškolních zařízení a individuální přístup k dětem v každém z nich. Cílem celé práce je zjištění a vyhodnocení pohledu rodičů na tuto problematiku. Pro průkaznější šetření bude předložen ještě výzkum metodou mého vlastního pozorování v jednotlivých zařízeních. Teoretická část seznámí s obecnými definicemi předškolního vzdělávání a představí jednotlivé typy a možnosti volby. Praktická část bude rozdělena na dotazníkové šetření a pozorování.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectpředškolní věk|předškolní zařízení|individuální přístup|předškolní pedagogikacs_CZ
dc.subjectpre-school age|pre-school facilities|individual approach|pre-school educationen_US
dc.titleMíra individuálního přístupu k dětem v různých typech předškolních zařízenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-21
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId191340
dc.title.translatedDegree of individual approach to children in various kinds pre-school facilitiesen_US
dc.contributor.refereePálenská, Jana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce popisuje typy předškolních zařízení a individuální přístup k dětem v každém z nich. Cílem celé práce je zjištění a vyhodnocení pohledu rodičů na tuto problematiku. Pro průkaznější šetření bude předložen ještě výzkum metodou mého vlastního pozorování v jednotlivých zařízeních. Teoretická část seznámí s obecnými definicemi předškolního vzdělávání a představí jednotlivé typy a možnosti volby. Praktická část bude rozdělena na dotazníkové šetření a pozorování.cs_CZ
uk.abstract.enThis Bachelor Thesis describes different types of pre-school facilities and individual care provided for children in each of them. The goal of this thesis is to find out what the point of view of the parents of the children is on such a topic and to create evaluation. A field research based on personal observation will be made in each of those facilities providing more complex results. The theoretical part of this Thesis describes general definitions of pre-school education and presents different possibilities that exist on the market. The practical part is divided into two parts: survey and own observation (field research).en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code3


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV