Míra individuálního přístupu k dětem v různých typech předškolních zařízení
Degree of individual approach to children in various kinds pre-school facilities
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/100658Identifikátory
SIS: 191340
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pálenská, Jana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
21. 5. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
předškolní věk|předškolní zařízení|individuální přístup|předškolní pedagogikaKlíčová slova (anglicky)
pre-school age|pre-school facilities|individual approach|pre-school educationBakalářská práce popisuje typy předškolních zařízení a individuální přístup k dětem v každém z nich. Cílem celé práce je zjištění a vyhodnocení pohledu rodičů na tuto problematiku. Pro průkaznější šetření bude předložen ještě výzkum metodou mého vlastního pozorování v jednotlivých zařízeních. Teoretická část seznámí s obecnými definicemi předškolního vzdělávání a představí jednotlivé typy a možnosti volby. Praktická část bude rozdělena na dotazníkové šetření a pozorování.
This Bachelor Thesis describes different types of pre-school facilities and individual care provided for children in each of them. The goal of this thesis is to find out what the point of view of the parents of the children is on such a topic and to create evaluation. A field research based on personal observation will be made in each of those facilities providing more complex results. The theoretical part of this Thesis describes general definitions of pre-school education and presents different possibilities that exist on the market. The practical part is divided into two parts: survey and own observation (field research).