dc.contributor.advisor | Niederlová, Markéta | |
dc.creator | Hanzlíková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2018-07-27T14:15:45Z | |
dc.date.available | 2018-07-27T14:15:45Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/100524 | |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is divided into two sections. Theoretical part of this thesis is focused on more detailed introduction of both concepts: self-efficacy and academic self-efficacy. Aim of the suggestion of research project is to propose a procedure of detection the development of academic self-efficacy at psychology students. For research purposes, I will use a test battery, consisting of a specially designed academic self-efficacy questionnaire, emotional intelligence test and student engagement test. The study is conceived as a quantitative and longitudinal. It will capture academic self-efficacy development of psychology students at Charles University philosophical faculty from the beginning of their studies to their graduation. | en_US |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou oddílů. Literárně přehledová část práce je zaměřena na podrobnější teoretické vymezení konceptu vnímané osobní a akademické účinnosti. Návrh výzkumného projektu si klade za cíl vytvořit postup zjišťování vývoje vnímané akademické účinnosti u studentů psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Pro potřeby výzkumu je použita testová baterie, sestávající ze speciálně navrženého dotazníku vnímané akademické účinnosti, testu emoční inteligence a testu studentova zapojení. Jedná se o kvantitativní longitudinální studii, která zachycuje vývoj vnímané akademické účinnosti u studenů psychologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy od počátku studia až po zdárné absolvování oboru. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | vnímaná akademická účinnost|vnímaná osobní účinnost|vysoká škola|emoční inteligence|studentovo zapojení | cs_CZ |
dc.subject | academic self-efficacy|self-efficacy|college|emotional intelligence|student engagement | en_US |
dc.title | Vývoj vnímané akademické účinnosti u studentů psychologie na FF UK | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2018 | |
dcterms.dateAccepted | 2018-06-19 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Psychology | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 199349 | |
dc.title.translated | Academic self-efficacy development of psychology students at FF UK | en_US |
dc.contributor.referee | Jelínek, Jakub | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychology | en_US |
thesis.degree.discipline | Psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Psychology | en_US |
thesis.degree.program | Psychologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Psychology | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Psychology | en_US |
uk.degree-program.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Psychology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou oddílů. Literárně přehledová část práce je zaměřena na podrobnější teoretické vymezení konceptu vnímané osobní a akademické účinnosti. Návrh výzkumného projektu si klade za cíl vytvořit postup zjišťování vývoje vnímané akademické účinnosti u studentů psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Pro potřeby výzkumu je použita testová baterie, sestávající ze speciálně navrženého dotazníku vnímané akademické účinnosti, testu emoční inteligence a testu studentova zapojení. Jedná se o kvantitativní longitudinální studii, která zachycuje vývoj vnímané akademické účinnosti u studenů psychologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy od počátku studia až po zdárné absolvování oboru. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor thesis is divided into two sections. Theoretical part of this thesis is focused on more detailed introduction of both concepts: self-efficacy and academic self-efficacy. Aim of the suggestion of research project is to propose a procedure of detection the development of academic self-efficacy at psychology students. For research purposes, I will use a test battery, consisting of a specially designed academic self-efficacy questionnaire, emotional intelligence test and student engagement test. The study is conceived as a quantitative and longitudinal. It will capture academic self-efficacy development of psychology students at Charles University philosophical faculty from the beginning of their studies to their graduation. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |