Show simple item record

Academic self-efficacy development of psychology students at FF UK
dc.contributor.advisorNiederlová, Markéta
dc.creatorHanzlíková, Martina
dc.date.accessioned2018-07-27T14:15:45Z
dc.date.available2018-07-27T14:15:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/100524
dc.description.abstractThis bachelor thesis is divided into two sections. Theoretical part of this thesis is focused on more detailed introduction of both concepts: self-efficacy and academic self-efficacy. Aim of the suggestion of research project is to propose a procedure of detection the development of academic self-efficacy at psychology students. For research purposes, I will use a test battery, consisting of a specially designed academic self-efficacy questionnaire, emotional intelligence test and student engagement test. The study is conceived as a quantitative and longitudinal. It will capture academic self-efficacy development of psychology students at Charles University philosophical faculty from the beginning of their studies to their graduation.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce je rozdělena do dvou oddílů. Literárně přehledová část práce je zaměřena na podrobnější teoretické vymezení konceptu vnímané osobní a akademické účinnosti. Návrh výzkumného projektu si klade za cíl vytvořit postup zjišťování vývoje vnímané akademické účinnosti u studentů psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Pro potřeby výzkumu je použita testová baterie, sestávající ze speciálně navrženého dotazníku vnímané akademické účinnosti, testu emoční inteligence a testu studentova zapojení. Jedná se o kvantitativní longitudinální studii, která zachycuje vývoj vnímané akademické účinnosti u studenů psychologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy od počátku studia až po zdárné absolvování oboru.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectvnímaná akademická účinnost|vnímaná osobní účinnost|vysoká škola|emoční inteligence|studentovo zapojenícs_CZ
dc.subjectacademic self-efficacy|self-efficacy|college|emotional intelligence|student engagementen_US
dc.titleVývoj vnímané akademické účinnosti u studentů psychologie na FF UKcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-19
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Psychologyen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId199349
dc.title.translatedAcademic self-efficacy development of psychology students at FF UKen_US
dc.contributor.refereeJelínek, Jakub
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Psychologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce je rozdělena do dvou oddílů. Literárně přehledová část práce je zaměřena na podrobnější teoretické vymezení konceptu vnímané osobní a akademické účinnosti. Návrh výzkumného projektu si klade za cíl vytvořit postup zjišťování vývoje vnímané akademické účinnosti u studentů psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Pro potřeby výzkumu je použita testová baterie, sestávající ze speciálně navrženého dotazníku vnímané akademické účinnosti, testu emoční inteligence a testu studentova zapojení. Jedná se o kvantitativní longitudinální studii, která zachycuje vývoj vnímané akademické účinnosti u studenů psychologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy od počátku studia až po zdárné absolvování oboru.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is divided into two sections. Theoretical part of this thesis is focused on more detailed introduction of both concepts: self-efficacy and academic self-efficacy. Aim of the suggestion of research project is to propose a procedure of detection the development of academic self-efficacy at psychology students. For research purposes, I will use a test battery, consisting of a specially designed academic self-efficacy questionnaire, emotional intelligence test and student engagement test. The study is conceived as a quantitative and longitudinal. It will capture academic self-efficacy development of psychology students at Charles University philosophical faculty from the beginning of their studies to their graduation.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
thesis.grade.code2


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV