Zobrazit minimální záznam

How human beings influence an amplifying business responsibility in society
dc.contributor.advisorSládek, Karel
dc.creatorBubnová, Tereza
dc.date.accessioned2018-07-26T12:19:53Z
dc.date.available2018-07-26T12:19:53Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/100468
dc.description.abstractPráce zkoumá, jak je dnes chápán obecný pojem společenské odpovědnosti. Popisuje existující nástroje pro zvyšování odpovědnosti firem vůči společnosti a životnímu prostředí. Může zaměstnanec, nebo zákazník ovlivnit etické chování firmy a lze poznat, zda nejde jen o reklamu a PR? Jakými způsoby podporuje odpovědné chování firem stát a další organizace a je v obecné rovině možné právně vymáhat morální odpovědnost? Cílem práce je zjistit jak o problematice přemýšlejí lidé ve městech obklopení moderními technologiemi a také jak společenskou odpovědnost prakticky řeší náhodně vybrané firmy v Praze. Klíčová slova Společenská odpovědnost, společenská odpovědnost firem, individuální odpovědnost, etika, etika podniku, životní prostředí, vliv člověka, reklama, stát, právocs_CZ
dc.description.abstractThe goal of this diploma thesis: The fluence of man on increasing corporate social responsibility is describe the meaning of social responsibility and options how to increase it. Is possible to increase responsibility of corporation by employee or customer? How we can recognize that their behaviour isnť only good promotional tactic as a public relation and commercial? How government can support this behaviour and is realistic to force corporate to be morale with using the right? The result of this thesis will be find out what does it means social responsibility for normal people nowadays and what saying companies especially in Prague. Keywords Social responsibility, corporate social responsibility, ethics, individual ethics, business ethics, environment, human influence, commercial, state, lawen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Katolická teologická fakultacs_CZ
dc.subjectSpolečenská odpovědnostcs_CZ
dc.subjectetika podnikucs_CZ
dc.subjectživotní prostředícs_CZ
dc.subjectvliv člověkacs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectstátcs_CZ
dc.subjectprávocs_CZ
dc.subjectSocial responsibilityen_US
dc.subjectbusiness ethicsen_US
dc.subjectenvironmenten_US
dc.subjecthuman influenceen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectgovernmenten_US
dc.subjectlawen_US
dc.titleVlivy člověka na zvyšování společenské odpovědnosti firemcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-27
dc.description.departmentDepartment of Theological Ethics and Theology of Spiritualityen_US
dc.description.departmentKatedra teologické etiky a spirituální teologiecs_CZ
dc.description.facultyCatholic Theological Facultyen_US
dc.description.facultyKatolická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId190735
dc.title.translatedHow human beings influence an amplifying business responsibility in societyen_US
dc.contributor.refereeMatějek, Jaromír
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineApplied Ethicsen_US
thesis.degree.disciplineAplikovaná etikacs_CZ
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-name.csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csKTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAplikovaná etikacs_CZ
uk.degree-discipline.enApplied Ethicsen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce zkoumá, jak je dnes chápán obecný pojem společenské odpovědnosti. Popisuje existující nástroje pro zvyšování odpovědnosti firem vůči společnosti a životnímu prostředí. Může zaměstnanec, nebo zákazník ovlivnit etické chování firmy a lze poznat, zda nejde jen o reklamu a PR? Jakými způsoby podporuje odpovědné chování firem stát a další organizace a je v obecné rovině možné právně vymáhat morální odpovědnost? Cílem práce je zjistit jak o problematice přemýšlejí lidé ve městech obklopení moderními technologiemi a také jak společenskou odpovědnost prakticky řeší náhodně vybrané firmy v Praze. Klíčová slova Společenská odpovědnost, společenská odpovědnost firem, individuální odpovědnost, etika, etika podniku, životní prostředí, vliv člověka, reklama, stát, právocs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this diploma thesis: The fluence of man on increasing corporate social responsibility is describe the meaning of social responsibility and options how to increase it. Is possible to increase responsibility of corporation by employee or customer? How we can recognize that their behaviour isnť only good promotional tactic as a public relation and commercial? How government can support this behaviour and is realistic to force corporate to be morale with using the right? The result of this thesis will be find out what does it means social responsibility for normal people nowadays and what saying companies especially in Prague. Keywords Social responsibility, corporate social responsibility, ethics, individual ethics, business ethics, environment, human influence, commercial, state, lawen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Katolická teologická fakulta, Katedra teologické etiky a spirituální teologiecs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV