Show simple item record

Contemporary Vietnamese Education System: Discussions of Private Supplementary Tutoring in Selected Vietnamese Online Periodicals
dc.contributor.advisorJirková, Barbora
dc.creatorFlieglová, Lucie
dc.date.accessioned2018-07-26T12:18:55Z
dc.date.available2018-07-26T12:18:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/100464
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá diskuzemi o doučování ve vybraných vietnamských internetových médiích v průběhu školního roku 2015/2016. Cílem je zjistit, jakým způsobem tato média píší o problematice doučování, případně zda je možné mezi nimi vysledovat názorové rozdíly a identifikovat určité linie a způsoby argumentace. První kapitola práce je věnována popisu systému současného vietnamského školství. Druhá kapitola je zaměřena již přímo na problematiku doučování (vietnamsky học thêm). Ve třetí kapitole je nastíněna mediální situace ve Vietnamu. Závěrečnou, čtvrtou, kapitolou práce je kvalitativní obsahová analýza článků o doučování ve zkoumaných médiích. Klíčová slova: Vietnam, školství, vzdělávání, doučování, médiacs_CZ
dc.description.abstractThe following thesis deals with discussions of private supplementary tutoring in selected Vietnamese online media in the school year 2015/2016. The aim of this thesis is to discover the attitude of selected media toward private supplementary tutoring and identify ideological differences and specifics in their argumentation. Chapter 1 describes contemporary education system in Vietnam. Chapter 2 focuses on one of the most widely discussed problem of current education system, private supplementary tutoring (học thêm in Vietnamese). Chapter 3 gives a short overview of media situation in Vietnam. Chapter 4, closing chapter of this thesis, contains qualitative content analysis of selected articles in the analysed media. Keywords: Vietnam, education, private supplementary tutoring, mediaen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectVietnamcs_CZ
dc.subjectškolstvícs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectdoučovánícs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectVietnamen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectprivate supplementary tutoringen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.titleSoučasné vietnamské školství: Diskuze o doučování ve vybraných vietnamských internetových médiíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-11
dc.description.departmentInstitute of East Asian Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav Dálného východucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId187370
dc.title.translatedContemporary Vietnamese Education System: Discussions of Private Supplementary Tutoring in Selected Vietnamese Online Periodicalsen_US
dc.contributor.refereeLopatková, Marta
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEthnology with Vietnameseen_US
thesis.degree.disciplineEtnologie se specializací vietnamistikacs_CZ
thesis.degree.programHistorické vědycs_CZ
thesis.degree.programHistoryen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav Dálného východucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of East Asian Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csEtnologie se specializací vietnamistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEthnology with Vietnameseen_US
uk.degree-program.csHistorické vědycs_CZ
uk.degree-program.enHistoryen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá diskuzemi o doučování ve vybraných vietnamských internetových médiích v průběhu školního roku 2015/2016. Cílem je zjistit, jakým způsobem tato média píší o problematice doučování, případně zda je možné mezi nimi vysledovat názorové rozdíly a identifikovat určité linie a způsoby argumentace. První kapitola práce je věnována popisu systému současného vietnamského školství. Druhá kapitola je zaměřena již přímo na problematiku doučování (vietnamsky học thêm). Ve třetí kapitole je nastíněna mediální situace ve Vietnamu. Závěrečnou, čtvrtou, kapitolou práce je kvalitativní obsahová analýza článků o doučování ve zkoumaných médiích. Klíčová slova: Vietnam, školství, vzdělávání, doučování, médiacs_CZ
uk.abstract.enThe following thesis deals with discussions of private supplementary tutoring in selected Vietnamese online media in the school year 2015/2016. The aim of this thesis is to discover the attitude of selected media toward private supplementary tutoring and identify ideological differences and specifics in their argumentation. Chapter 1 describes contemporary education system in Vietnam. Chapter 2 focuses on one of the most widely discussed problem of current education system, private supplementary tutoring (học thêm in Vietnamese). Chapter 3 gives a short overview of media situation in Vietnam. Chapter 4, closing chapter of this thesis, contains qualitative content analysis of selected articles in the analysed media. Keywords: Vietnam, education, private supplementary tutoring, mediaen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav Dálného východucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV