Zobrazit minimální záznam

Information education of students of combined forms of study at CULS
dc.contributor.advisorLandová, Hana
dc.creatorSikorová, Zuzana
dc.date.accessioned2020-08-19T11:12:53Z
dc.date.available2020-08-19T11:12:53Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/100215
dc.description.abstract(in English): The aim of Master's thesis is an analysis of information education of students of combined study using example of Czech University of Life Sciences Prague. The first part of the thesis deals with terminology and definition of the term combined study. In the next part characteristics of students of combined study in comparison with students of regular education are described with emphasis on their age, motivation, educational needs and obstacles encountered while studying at distance. The text also briefly defines information literacy according to Association of College & Research Libraries standards and information education of students of combined study. The end of theoretical part follows practical experiences with courses for students of combined study at university libraries abroad. Practical part briefly outlines the situation of combined students at CULS Prague, numbers of these students at faculties and offered study programmes. The activities of Information Literacy and Education Department in the area of information education are described The next part describes methodology of thesis including interview and SWOT analysis. The last part consists of an analysis of questionnaire research and interviews with students of combined study at CULS, SWOT analysis of information...en_US
dc.description.abstract(česky): Cílem diplomové práce je analýza informačního vzdělávání studentů kombinovaného studia na konkrétním příkladu České zemědělské univerzity v Praze. První část práce je věnována terminologii a vymezení pojmu kombinovaného studia. Dále je pozornost věnována studentům kombinovaného studia, především jejich specifikům ve srovnání se studenty prezenčního studia - věku, motivaci, vzdělávacím potřebám a překážkám ve studiu. V textu je stručně definována také informační gramotnost dle standardů Association of College & Research Libraries a informační vzdělávání se zaměřením na studenty kombinovaného studia. Závěr teoretické části tvoří příklady dobré praxe v zahraničních akademických knihovnách. V praktické části je stručně nastíněna situace studentů kombinovaného studia na České zemědělské univerzitě v Praze, jejich počty na jednotlivých fakultách a nabízené studijní obory. Pozornost je věnována také činnosti Studijního a informačního centra ČZU, konkrétně Oddělení informační podpory a vzdělávání, v oblasti informačního vzdělávání. Výzkumná část sestává z popisu použité metodiky práce zahrnující rozhovor a SWOT analýzu. Dále je popsána analýza dotazníkového šetření a rozhovorů se studenty kombinovaného studia na ČZU, SWOT analýza informačního vzdělávání pro studenty kombinovaného studia na ČZU a...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectkombinované studium|studenti kombinovaného studia|vysokoškolské knihovny|informační vzdělávání|informační gramotnost|Česká zemědělská univerzita v Praze|Studijní a informační centrum ČZU v Prazecs_CZ
dc.subjectcombined study|students of combined study|academic libraries|information education|information literacy|Czech University of Life Sciences Prague|Study and Information Centre CULS Pragueen_US
dc.titleInformační vzdělávání studentů kombinovaného studia na příkladu ČZUcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-13
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId179280
dc.title.translatedInformation education of students of combined forms of study at CULSen_US
dc.contributor.refereeJarolímková, Adéla
dc.identifier.aleph002193711
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(česky): Cílem diplomové práce je analýza informačního vzdělávání studentů kombinovaného studia na konkrétním příkladu České zemědělské univerzity v Praze. První část práce je věnována terminologii a vymezení pojmu kombinovaného studia. Dále je pozornost věnována studentům kombinovaného studia, především jejich specifikům ve srovnání se studenty prezenčního studia - věku, motivaci, vzdělávacím potřebám a překážkám ve studiu. V textu je stručně definována také informační gramotnost dle standardů Association of College & Research Libraries a informační vzdělávání se zaměřením na studenty kombinovaného studia. Závěr teoretické části tvoří příklady dobré praxe v zahraničních akademických knihovnách. V praktické části je stručně nastíněna situace studentů kombinovaného studia na České zemědělské univerzitě v Praze, jejich počty na jednotlivých fakultách a nabízené studijní obory. Pozornost je věnována také činnosti Studijního a informačního centra ČZU, konkrétně Oddělení informační podpory a vzdělávání, v oblasti informačního vzdělávání. Výzkumná část sestává z popisu použité metodiky práce zahrnující rozhovor a SWOT analýzu. Dále je popsána analýza dotazníkového šetření a rozhovorů se studenty kombinovaného studia na ČZU, SWOT analýza informačního vzdělávání pro studenty kombinovaného studia na ČZU a...cs_CZ
uk.abstract.en(in English): The aim of Master's thesis is an analysis of information education of students of combined study using example of Czech University of Life Sciences Prague. The first part of the thesis deals with terminology and definition of the term combined study. In the next part characteristics of students of combined study in comparison with students of regular education are described with emphasis on their age, motivation, educational needs and obstacles encountered while studying at distance. The text also briefly defines information literacy according to Association of College & Research Libraries standards and information education of students of combined study. The end of theoretical part follows practical experiences with courses for students of combined study at university libraries abroad. Practical part briefly outlines the situation of combined students at CULS Prague, numbers of these students at faculties and offered study programmes. The activities of Information Literacy and Education Department in the area of information education are described The next part describes methodology of thesis including interview and SWOT analysis. The last part consists of an analysis of questionnaire research and interviews with students of combined study at CULS, SWOT analysis of information...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021937110106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV