Show simple item record

Transformation of the usage of social network Facebook during the period of 200*9 - 2017
dc.contributor.advisorVochocová, Lenka
dc.creatorDivišová, Alice
dc.date.accessioned2018-07-27T13:10:33Z
dc.date.available2018-07-27T13:10:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/100031
dc.description.abstractThe aim of Master's Degree Thesis "Transformation of the usage of social network Facebook during the period of 2009-2017" is to reveal changes in user behavior on the social network Facebook during the period 2009-2017 and to explain causes of those changes. The research part of this thesis is supported by several theoretical backgrounds describing the development of online media and social media and focusing on their technological, historical and social evolution. The research itself has two methods - quantitative content analysis and qualitative analysis of an audience. The main research question of quantitative content analysis "Has user behavior on social network Facebook changed in time?" is supported by four hypotheses that are built on main ideas of the theoretical framework. The main research question of qualitative analysis of an audience "Why the user behavior on social network Facebook has changed in time according to users?" builds on quantitative content analysis and explains causes and motivations of changes in user behavior on social media Facebook.en_US
dc.description.abstractCílem diplomové práce "Proměny užívání sociální sítě Facebook v průběhu let 2009-2017" je odhalit změny v uživatelském chování na sociální síti Facebook v průběhu devíti let a následně vysvětlit jejich příčiny. Samotná výzkumná část práce je podepřena několika teoretickými východisky, která popisují rozvoj online médií a sociálních médií a zaměřují se na otázky jejich technologického, historického a sociálního vývoje. Výzkum je prováděn dvěma metodami - kvantitativní obsahovou analýzou a kvalitativní analýzou publika. Základní výzkumná otázka kvantitativní obsahové analýzy, která zní: "Změnilo se uživatelské chování na sociální síti Facebook v čase?", je podepřena celkem čtyřmi hypotézami, které navazují na základní myšlenky výchozího teoretického rámce. Základní výzkumná otázka kvalitativní analýzy publika: "Proč se podle uživatelů a uživatelek změnilo uživatelské chování na sociální síti Facebook?" poté navazuje na kvantitativní obsahovou analýzu a vysvětluje příčiny a motivace změny uživatelského chování na sociální síti Facebook.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectOnline médiacs_CZ
dc.subjectDigitální médiacs_CZ
dc.subjectSociální médiacs_CZ
dc.subjectSociální sítěcs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectUživatelský obsahcs_CZ
dc.subjectUživatelské chovánícs_CZ
dc.subjectOnline mediaen_US
dc.subjectDigital mediaen_US
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectSocial networken_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectUser contenten_US
dc.subjectUser behavioren_US
dc.titleProměny užívání sociální sítě Facebook v průběhu let 2009 -2017cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-27
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId188846
dc.title.translatedTransformation of the usage of social network Facebook during the period of 200*9 - 2017en_US
dc.contributor.refereeMiessler, Jan
dc.identifier.aleph002193410
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce "Proměny užívání sociální sítě Facebook v průběhu let 2009-2017" je odhalit změny v uživatelském chování na sociální síti Facebook v průběhu devíti let a následně vysvětlit jejich příčiny. Samotná výzkumná část práce je podepřena několika teoretickými východisky, která popisují rozvoj online médií a sociálních médií a zaměřují se na otázky jejich technologického, historického a sociálního vývoje. Výzkum je prováděn dvěma metodami - kvantitativní obsahovou analýzou a kvalitativní analýzou publika. Základní výzkumná otázka kvantitativní obsahové analýzy, která zní: "Změnilo se uživatelské chování na sociální síti Facebook v čase?", je podepřena celkem čtyřmi hypotézami, které navazují na základní myšlenky výchozího teoretického rámce. Základní výzkumná otázka kvalitativní analýzy publika: "Proč se podle uživatelů a uživatelek změnilo uživatelské chování na sociální síti Facebook?" poté navazuje na kvantitativní obsahovou analýzu a vysvětluje příčiny a motivace změny uživatelského chování na sociální síti Facebook.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of Master's Degree Thesis "Transformation of the usage of social network Facebook during the period of 2009-2017" is to reveal changes in user behavior on the social network Facebook during the period 2009-2017 and to explain causes of those changes. The research part of this thesis is supported by several theoretical backgrounds describing the development of online media and social media and focusing on their technological, historical and social evolution. The research itself has two methods - quantitative content analysis and qualitative analysis of an audience. The main research question of quantitative content analysis "Has user behavior on social network Facebook changed in time?" is supported by four hypotheses that are built on main ideas of the theoretical framework. The main research question of qualitative analysis of an audience "Why the user behavior on social network Facebook has changed in time according to users?" builds on quantitative content analysis and explains causes and motivations of changes in user behavior on social media Facebook.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeA
dc.identifier.lisID990021934100106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV