• Jak reklama ovlivňuje představu sebe sama: genderová perspektiva 

      Defence status: DEFENDED
      Vránková, Ivana (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2009)
      Date of defense: 22. 6. 2009
      Bakalářská práce "Jak reklama ovlivňuje představu sebe sama: Genderová perspektiva" pojednává o problematice prezentace žen v reklamách. V teoretické části práce upozorňuji na vliv masových médiích ve společnosti a uvádím ...
    • Jak se žilo poté. Návrat československých politických vězňů zpátky do společnosti. 

      Defence status: DEFENDED
      Vránková, Ivana (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2012)
      Date of defense: 13. 9. 2012
      The Master's thesis "The Life Afterwards. The Return of Czechoslovak Political Prisoners to Society" is concerned with the topic of the re-integration of Czechoslovak political prisoners of the 1950s back ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV