Browsing by Author "Voráček, Josef"
Now showing items 1-3 of 3
-
Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
Defence status: DEFENDEDVoráček, Josef (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)Date of defense: 27. 2. 2017Title: The effect of the use of sports celebrities as the reference group on the buying preferences of the young generation in the Prague region Objectives: The main objective of the thesis is to determine through marketing ... -
Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
Defence status: DEFENDEDVoráček, Josef (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)Date of defense: 8. 12. 2017Title: The effect of the use of sports celebrities as the reference group on the buying preferences of the young generation in the Prague region Objectives: The main objective of the thesis is to determine through marketing ... -
Marketingový výzkum veřejného mínění o pořádání Olympijských her v Praze
Defence status: DEFENDEDVoráček, Josef (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)Date of defense: 5. 5. 2008Anotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingového výzkumu. Hlavním cílem práce je vlastním v)·zkumem zjistit veřejné mínění o pořádání olympijských her v Praze. První část práce, teoretická východiska, vymezuje ...