• Koncept morální paniky na případu inkluzivního vzdělávání 

      Defence status: DEFENDED
      Vlčková, Adéla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 12. 6. 2017
      The work deals with the media image of inclusive education which is examined through the prism of sociological concept of moral panic. It focuses on the transformation of media interest in inclusive education and changing ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV