• Mentoring jako nástroj podpory profesního rozvoje učitele a studentů učitelství 

      Velechovská, Michaela (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 21. 1. 2016
      Cílem práce je přispět k řešení problematiky mentoringu v České republice, zkoumat možnosti využití mentoringu pro rozvoj profesních kompetencí učitelů a studentů učitelství. Téma mentoringu je v našich podmínkách relativně ...
    • Využití techniky "360 stupňů zpětné vazby" k evaluaci kompetencí učitelů 

      Velechovská, Michaela (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 30. 1. 2012
      Klíčová slova: 360řzpětná vazba, evaluace kompetencí učitelů, kompetence učitele Key words: 360řfeed back, evaluation teacher's competences, teacher's competences Abstrakt: Téma diplomové práce se orientuje na problematiku ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV