• Muzikál jako marketingový produkt 

      Defence status: DEFENDED
      Vágnerová, Tereza Aster (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      Bakalářská práce s názvem "Muzikál jako marketingový produkt" se věnuje marketingové komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby. Zabývá se deskripcí marketingové komunikace licenčního muzikálu "Bídníci", produkovaného ...
    • Vliv médií na ochranu kulturního dědictví: případová studie Židovské muzeum v Praze 

      Defence status: DEFENDED
      Vágnerová, Tereza Aster (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 19. 9. 2017
      The Jewish Museum in Prague was founded in 1906, and it counts among the oldest Jewish museums in Europe. Visited by more than half a million people every year, it is one of the most visited museums in Prague. The former ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV