• Čtení s porozuměním jako předpoklad úspěšné strategie řešení slovních úloh v matematice 

      Defence status: DEFENDED
      Sigmundová, Alena (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019)
      Date of defense: 7. 6. 2019
      Čtení s porozuměním jako předpoklad úspěšné strategie řešení slovních úloh v matematice DISERTAČNÍ PRÁCE Mgr. Alena Sigmundová ABSTRAKT Disertační práce popisuje výsledky interdisciplinární výzkumné studie zkoumající ...
    • Čtení s porozuměním jako předpoklad úspěšné strategie řešení slovních úloh v matematice 

      Defence status: RECOGNIZED
      Sigmundová, Alena (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019)
      Date of defense: 7. 11. 2019
      Čtení s porozuměním jako předpoklad úspěšné strategie řešení slovních úloh v matematice DISERTAČNÍ PRÁCE Mgr. Alena Sigmundová ABSTRAKT Disertační práce popisuje výsledky interdisciplinární výzkumné studie zkoumající ...
    • Lingvistická analýza textů Petra Nikla 

      Defence status: DEFENDED
      Sigmundová, Alena (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)
      Date of defense: 11. 1. 2011
      Obsahem bakalářské práce je lingvistická analýza textů Petra Nikla. Petr Nikl je všestranný umělec. Jeho hlavní činností je výtvarnictví, dále se věnuje loutkovému divadlu, zpívá se skupinou Lakomé Barky a píše literaturu ...
    • Příčiny neporozumění učebnímu textu ve vyučovacím předmětu český jazyk 

      Defence status: DEFENDED
      Sigmundová, Alena (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)
      Date of defense: 8. 1. 2014
      Diplomová práce přináší analýzu učebnice Český jazyk 9 od nakladatelství Fraus. Cílem práce je na základě této analýzy stanovit jazykové jevy, které brání porozumění učebnímu textu. V teoretické části se autorka věnuje ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV