• Přesnost a rychlost ve vnímání množství u jedinců s dyskalkulií 

      Defence status: DEFENDED
      Pražáková, Kateřina (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 8. 9. 2017
      Předložená práce se zabývá problematikou dyskalkulie, která patří do skupiny specifických poruch učení. Teoretická část práce představuje současný stav poznání o vývoji matematických schopností a jejich narušení v kontextu ...
    • Příběhy dvojí výjimečnosti - kvalitativní studie vývoje nadaných studentů s poruchou učení 

      Defence status: DEFENDED
      Pražáková, Kateřina (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)
      Date of defense: 29. 5. 2015
      Téma nadání a nadaných studentů je dnes stále aktuálnější. Novějším a méně známým tématem je však téma nadaných žáků a studentů se souběžným handicapem označovaných jako "dvakrát výjimeční". Cílem teoretické části je ...
    • Rozvoj humanitární pomoci v Dětském domově Vilšany 

      Defence status: DEFENDED
      Pražáková, Kateřina (Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, 2007)
      Date of defense: 14. 9. 2007
      Tato práce je zaměřena na práci dobrovolníků občanského sdružení Bodaj v dětském domově Vilšany na Ukrajině v rámci zlepšení podmínek života těchto dětí. Jedná se o dovoz léku, hygienických potřeb, výtvarných a sportovních ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV