• Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh 

      Defence status: DEFENDED
      Popelová, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 3. 5. 2011
      Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, ...
    • Strategické řízení značky Adidas 

      Defence status: DEFENDED
      Popelová, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 12. 5. 2009

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV