• Komunikační strategie Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu v letech 2013-2014 

      Defence status: DEFENDED
      Pavlík, Mikuláš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Bakalářská práce "Komunikační strategie Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu v letech 2013-2014" analyzuje celkové působení a proměnu komunikační strategie této klíčové společenské a obchodní události pro podporu českého ...
    • Reflexe "kanonického přístupu" Brevarda S. Childse 

      Defence status: DEFENDED
      Pavlík, Mikuláš (Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, 2012)
      Date of defense: 21. 5. 2012
      Anotácia Táto diplomová práca sa zameriava na charakteristické dôrazy a postuláty kanonického prístupu Brevarda S. Childsa a predstavuje ich prevažne s odvolaním na jeho dve významné publikácie: Introduction to the Old ...
    • Trendy v komunikaci mezi značkou a zákazníkem v kontextu rozvoje sociálních médií na příkladu módního řetězce Everlane 

      Defence status: DEFENDED
      Pavlík, Mikuláš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 25. 6. 2018
      This thesis focuses on the current possibilities of corporate communication on social networks, presented on the example of Everlane fashion brand. The central theme of the whole thesis is the issue of sustainability and ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV