• Od funkce k prostředku - komunikační mix reklamní kampaně Generali (sémiotická analýza) 

      Defence status: DEFENDED
      Pajerová, Hedvika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 19. 6. 2012
      (abstrakt) Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kampaní pojišťovny Generali, která nikdy nebyla zrealizována. Kampaň byla vytvořena na základě zadání zástupců pojišťovny Generali jako skupinová seminární práce předmětu ...
    • Sémiotická analýza brandu Staropramen a jeho přičlenění k marketingovému archetypu 

      Defence status: DEFENDED
      Pajerová, Hedvika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 9. 2016
      Cílem práce je podrobná analýza vizuální identity značky Staropramen na základě teorie využití archetypálních obrazů v marketingu. V teoretické části se zabývám archetypální teorií Jungových dvanácti archetypů, mezi které ...
    • Sémiotická analýza brandu Staropramen a jeho přičlenění k marketingovému archetypu 

      Defence status: NOT DEFENDED
      Pajerová, Hedvika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 29. 6. 2016
      Cílem práce je podrobná analýza vizuální identity značky Staropramen na základě teorie využití archetypálních obrazů v marketingu. V teoretické části se zabývám archetypální teorií Jungových dvanácti archetypů, mezi které ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV