• Marketingové řízení sportovní značky Nike v ČR 

      Ondrášková, Adéla (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 6. 5. 2015
      Název: Marketingové řízení sportovní značky Nike v ČR Cíle: Cílem práce je na základě provedené kvalitativní analýzy popsat a zhodnotit současné marketingové řízení sportovní značky Nike v ČR. Dalším bodem je pak odhalit ...
    • Marketingový výzkum osobnosti sportovní značky Nike 

      Ondrášková, Adéla (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 9. 5. 2013
      Title: The marketing research of personality of sports brand Nike. Objectives: The aim of this bachelor thesis is to find out on base of marketing research what is the personality of sports brand Nike like. Then base on ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV