• Vliv strachu v marketingové komunikaci 

      Defence status: DEFENDED
      Neumannová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 19. 9. 2019
      The bachelor thesis called "The effect of fear in marketing communication" deals with the role of emotion in advertising, particularly with the emotion of fear and its effect of persuasion when it's used in marketing ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV