• Způsob emocionálního ovlivnění žáků s ADHD/ADD v rámci edukačního procesu 

      Defence status: DEFENDED
      Lázníčková, Petra (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007)
      Date of defense: 22. 1. 2007
      The purpose of this dissertation is to map out the achieved success of giving lessons in social skills to children with ADHD/ADD. The objective is to find out if these kinds of lessons improve the emotional regulation and ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV