• Marketingový mix společnosti HERVIS sport a móda, s.r.o. 

      Krajčovič, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)
      Date of defense: 11. 9. 2014
      Název: Marketingový mix společnosti Hervis Sport a móda, s. r. o. Cíle: Hlavním cílem této práce je rozbor stávajícího marketingové mixu a na základě zvolených metodologických postupů navrhnout jeho změny a úpravy, které ...
    • Mystery shopping ve vybraných prodejnách specializovaného řetězce Hervis 

      Krajčovič, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)
      Date of defense: 9. 9. 2016
      Název: Mystery shopping ve vybraných prodejnách specializovaného řetězce Hervis. Cíle: Cílem této diplomové práce bylo v prvé řadě představit specifickou techniku marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping jakožto ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV